Följas åt till ett plus!
Klart att du vågar testa!! Vi blir ju jättenyfikna! Tror på plus
Förra gången plussade vi på BIM+4. Ska se om jag vågar ta ett test imorgon eller på måndag :0
Klart att du vågar testa!! Vi blir ju jättenyfikna! Tror på plus
Håller tummarna! Så spännande!
Själv har jag bim i morgon.
Fortfarande ingen mens, är på BIM+2 :0
Mina symtom (då och nu) är extrem trötthet, illamående, huvudvärk, svullen mage, brännande och stickande känsla i äggstockarna samt brösten, spindelnät på brösten och tryckande känsla i ryggen (länd typ). Dessutom verkar min hårbotten bli fetare än vanligt och mer koncentrerat urin (förlåt för detaljer!) :0
Är så nervös, vet inte om jag vågar testa imorgon bitti. Testen ligger och väntar <3
Mina symtom (då innan missfall och nu) är extrem trötthet, illamående, huvudvärk, svullen mage, högre temp,halsbränna till och från, brännande och stickande känsla i äggstockarna samt brösten, spindelnät på brösten och tryckande känsla i ryggen (länd typ). Dessutom verkar min hårbotten bli fetare än vanligt och mer koncentrerat urin (förlåt för detaljer!) :0
Är på BIM+3 idag men inte vågat testa :(
Har lagt till dig!Åhh joo testa! Brukar mensen va sen? Låter ju väldigt lovande. Hade aldrig klarat att hålla mig haha
Inget pluss och ingen mens :( Tog testet imorse.
Vet inte vad som händer i kroppen efter missfallet, men får avvakta och se helt enkelt :0
usch så förvirrande det är när man varken ser plus eller mens!
inte tappa modet!
*hejja*
Saijda, YasmineL och LindaAB: det kanske bara är för tidigt för att få utslag?
En del plussar rätt sent. Jag fick inget plus på bim-2 sist utan först på bim+1. Och har sett en hel del här på FL som fått plus så sent som bim+10. Så länge mensen inte kommit, ge inte upp! Hoppas på plus åt oss alla snart!
Jobbigt läge du har hamnat i, men ändå positivt att inte mensen dykt upp än.
När har du BIM?
Kram <3