Följas åt till ett plus!
Nä men vad tråkigt att det känns så. när har du, bim?Hoppas att det är din tur nu. när är bim?
Nä men vad tråkigt att det känns så. när har du, bim?Hoppas att det är din tur nu. när är bim?
Imorgon. :(
Usch ha börja må så sjukt illa nu på em.. Fattar int varför.. Precis så där som när man ha druckit för mkt kaffe.. Va å köpte tidigt test..
Jag har inte gett upp för dig. Ska du ta testet imorgon bitti? Jag hoppas allt jag kan för dig!
Jag tycker att det låter positivt och att du är en av de som får blödningar/flytningar i början. Speciellt ont i ryggen och illamående från ingenstans.
Som en skänk från ovan har ett företag jag tycker är väldigt intressant annonserat ut en tjänst med samma titel jag har! Jag borde få komma på intervju då det är en perfect match och jag har även kontakter där som kan tala gott om mig. MEN det är ett vick med start augusti. :/ Så nu vet jag inte hur jag ska göra med bebisverkstad framöver. Vicket är ett år så antagligen nån som ska va föräldraledig. Jag går händelserna långt i förväg här men OM jag skulle få det, då vore det varken bra att börja gravid eller bli det under vicket. Vem tillsätter ett vikariat för vikarien liksom? :/ Men nu när vi väl kommit igång med bebisgrejen känns det så otroligt svårt att tänka sig att pausa. Jag blir ju inte yngre heller... :/
Hur ska man tänka?
Jag håller med dig, det är lite "dumt" att inte ens söka ett jobb bara för man planerar att bli gravid, då det aldrig går att veta när man blir det. Det är bättre att ta ställning till huruvida man vill ha det eller inte om möjligheten kommer än att inte söka alls. Lycka till med dina sökta jobb!
Jahapp å där sjönk oddsen t 0%. Inget den här mån heller.. nya tag.. Nästa mån blir d gulkroppshormon.. Äl 30.4-1.5...
Åh nej, kom mensen nu? :(
Detta är ju ett vick som börjar i augusti så kan ju hunnit ha vara gravid i flera månader när jag börjar isf. Känns sådär när det dessutom är en arbetsplats jag verkligen skulle vilja ha ett fortsatt jobb på. Bor i en relativt liten stad så det kryllar inte heller av intressanta företag eller jobb här. Men positivt iaf att de typ vunnit pris för att va en bra arbetsgivare och bra mot sin personal så det ger ju lite hopp haha. Nej jag måste nog fortsätta bebisverkstad. Känner att det är no going back. Synd bara att vi letar hus och en fast tjänst är ju en förutsättning för lån... då får vi kanske skjuta upp hus ett par år till. :/ Men typiskt mig att analysera sönder framtiden. Man vet aldrig hur det blir.