Saima17 skrev 2018-06-04 17:35:45 följande:
Ja håller sååå tummarna för dj!! ligger här på soffan da ut å da in å mår så sjukt dåligt. sambon åker imorron. då ska ja va ensam i 2 veckor. kan just å just sätt mj i bilen å köra t butiken 2km utan att spy. som tur e så vet sambons mamma pappa å brorsa om lilla larven fall nå händer å d vet att ja mår super dåligt. men ja ska hålla alla mina å larvens små tummar å tår för dj.. <3
Tack! :) Usch jag är inte avis på spyandet! :/ Skönt att det finns stöttning om det behövs.
Fröken Rabarber skrev 2018-06-04 17:36:38 följande:
Förstår att det känns deppigt, men ta inte ut det i förskott. 37,2 låter som att det fortfarande är över medellinjen, så det räknas inte som en dipp. När det är dipp så är det under medeltemperaturen och kan fortfarande tyda på graviditet då det kan vara att kroppen markerar när ägget fäster. Du ska ta tempen före du går upp ur sängen, annars är inte temperaturen tillförlitlig.
Tack! Ska försöka sluta tempa. Jag gör ju ändå inte rätt. Men tänkte väl att även om jag gör fel så borde det väl va jämförbart om jag tar tempen samma tillfälle varje morgon? Jag går liksom raka spåret fem meter till termometern när jag vaknat, hur mycket kan tempen hinna juxa haha?
Jaja. Idag har jag känt mig lite skum nere i magen. Men det är väl bara en fis på tvären eller något.
Blev kallad på intervju för ett jobb i morgon, vill så gärna ha det, hoppas hoppas!!