• TrueLove12

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2018-02-24 16:45:03 följande:

Nej inte med ett early. Men mest tillförlitligt är det ju från bim.Tror det gynnar er att ni går på känslan och inte håller på med tester. Verkar ta sig snabbast för de som har mest avslappnad inställning till bebisverkstaden. Obs! Endast min egen iaktagelse. ;) Jag har för stort kontrollbehov för att låta bli testerna.

Ok ska ha mens imorgon enligt appen så får hoppas att den inte dyker upp
  • TrueLove12
    Sommaren12 skrev 2018-02-26 21:12:07 följande:

Nä ser tyvärr inget. :(Grattis! Skönt att du äntligen kan pusta ut lite nu! <3Ja så är det. Första gången kan den inte visa blinkande då den måste ha ett värde att utgå från. Det står om det i FAQn på CBs hemsida om du vill läsa mer där. :)

Ok en del säger iaf skugga på testen men men ska ta nytt på onsdag morgon och se. Har små stickningar i livmodern och lite öm. Mensen har ännu inte kommit idag heller
  • TrueLove12
    Let it Rain skrev 2018-07-24 14:36:20 följande:

Tänkte bara uppdatera om att jag födde en liten flicka i natt. <3

Håller alla tummar för er som antingen plussat eller kämpar för ett plus.

Stort grattis vad roligt <3

Här försöker vi fortfarande börjar känna hopplöshet tror inte de blir i år men hoppas ändå. Har börjat tempa nu för 3 dagar sedan
  • TrueLove12

Jag testade äl test idag förhoppningsvis är de posetivt så min app stämmer använt app sen vi började med att försöka även äl tester m.m

Ska ha äl om 1 dag enligt appen

Även börjat tempa för första gången hållt på i 4 dagar med idag.

• TrueLove12

Idag fick ja även posetivt på digitalt plus odigitalt hurra:) tempen hade även höjt sig idag på 36,49 hade små ömheter i livmodern vid äggstockarna igår em/kväll idag känner jag av de med lite granna :)

Hoppas hoppas de går vägen nu

• TrueLove12

Så här ser min kurva ut denna månad får hoppas den höjer sig snart aka ha äl om 2 dagar enligt app.

• TrueLove12

Vaknade med svullna händer och min temp har vart hög den senaste veckan haft 37,00 ungefär och innan 36,60 å ngt högre. Jag ska ha mens idag och förra månaden och månaden innan hade ja mensen 3 dagar tidigare med.

• TrueLove12
    ankmamma skrev 2018-11-17 11:03:25 följande:

Åh har du tagit något test ännu? :)

Just då gjorde ja men de va negativt men inget idag..

Mens 3 dagar sen med idag om den inte kommer och är på menscykel 29 brukar va på 26-27 innan typ
  • TrueLove12

Får hoppas att temp håller sig uppe denna gång för haft ont i svanken i söndags krämig flytning innan och nu nästan ingen och innan mens brukar jag ha vattnig flytning

• TrueLove12
    ankmamma skrev 2019-01-14 20:50:06 följande:

Ser ju lovande ut! hur har det gått? :)

Hej tyvärr fick jag mins mens och denna period har tempeb vart hög oavsett sen kom förkyllning tyvärr.

Ska nu till och göra fertilitetsutredning 18:e feb och se om detta kan hjälpa oss. Ringde i måndags fick tid fortare än vad jag trodde. Tur får ja samma bm att prata med om allt detta igen. Gjorde cellprover i nov förra året inte fått svar där ännu.
  • TrueLove12
    ankmamma skrev 2019-01-27 15:12:48 följande:

Håller tummarna för er! Skönt att det gick så fort att få en tid!:)

Tack. Var på första mötet med bm igår fick massa info m m tog prover blodprov kunde jag inte göra denna gång sen att ja ska gå ned i vikt om vi behöver komma längre om i utredningen. Sen ska mannen in till sjukhuset inom någon månad lämna spermaprov. Sen ska ja ta blodprover 1 mars sen ska vi båda till läkaren 18 april
  • TrueLove12
    ankmamma skrev 2019-02-20 19:04:22 följande:

Hoppas det löser sig för er! <3

Tackar de hoppas vi på med
  • TrueLove12

Var på mötet på Sahlgrenska i onsdags första mötet då inför vad som kommer hända fram över. Tog blodprover vi båda och maken lämna in spermaprovet.

Ringde igår om hss men var fullt denna gång ska ringa om de nästa mens om jag inte får remiss innan. Vi har tyvärr 1% chans och bli gravida på egen hand så de blir ivf för oss vänte tiden 6 mån ca beror när dom tar beslutet. De ska även kolla min ägg reserv m.m

Svar på tråden Följas åt till ett plus!