MammaMia1012 skrev 2017-11-08 19:42:52 följande:
Blir lika här :) vi har kört på varje dag nu och kommer göra det (om jag får bestämma) imorgon och fredag. Sen kanske det blir varannan dag vi får se :p
Ja men tänk om man fick bestämma, å vad mysigt det skulle vara <3 jag har två som fyller i december, så skulle vara så skönt om 3an ville komma i god tid innan det. :) jag stod och plockade in rena sängkläder i garderoben och började drömma om att få ta fram åt en liten, men jag var tvungen att stoppa tankarna för jag vet att jag blir så besviken om det inte blir något.
Nu full fokus på att göra bebis så får vi ta allt annat sen :)
jaa ja sku ju aldri ha skrivi att ja bara hadd ont på ena sidan..nu när ja sto å torka håret..så börja d på andra sidan.. så ja knappt kan gå..ja har sambon hemma 2v nu så nu ska d var å varannan da.. :D
d här e ju vår första vi ska baka nu så e riktigt spännande..men ha vari så bebis sjuk sen ja va 23 (e 31 nu) så ha vari rätt jobbit när man vari så bebissjuk å alla som man aldri trodd sku få före en fick..en efter en..å ja ha vari ensam..länge..men nu..sku kunna fara å köpa bebiskläder redan..men vågar int..man vet aldri hur d går..å då påminns man bara..men vi ha no redan titta på barnvagn..har min dröm vagn men helt klart för dyr :/ men e rolgit att min sambo e så taggad nu å..å nästans läskigt jätte taggad ;)
men tänker no under renoveringen av huset nu.."men kan man ha d här tapeterna i ett barnrum sen.." hehe... :D
men som du skriver..nu först fokus på ett +..sen fokus på v12.. så att man känner sj lite säkrare..sen börjas d no handlas :)