Följas åt till ett plus!
Plus i fredags. Missfall idag
Plus i fredags. Missfall idag
Nu har jag haft en lång och välbehövlig paus från allt. Kändes riktigt tungt ett tag men har nu äntligen hittat tillbaka igen med lite ny energi och förhoppningsvis en ny utbildning på G :)
Lägger upp mina tempkurvor här då dem skiljer sig lite ifrån varandra med äl, coverline och mätningar. Har de sista dagarna vaknat 4h innan min vanliga tid, mätt och somnat om och sedan mätt igen när jag vaknat min vanliga tid. Så har använt FF till den första mätningen och NC till den andra.
Har nu BIM om 5 dagar. Dock känner jag väl inte riktigt att det har tagit sig denna månaden heller tyvärr.
Bim om ca 9 dagar.
Känner att det inte tagit sig; mensvärken har börjat (den startar alltid ca 10 dagar före mens)
Ja redan svagare gravtester....
Ser ngn ngt på översta testet? :)
Sista dagen i Paris. Fick precis glad (fast) gubbe på ältestet. :/ Hoppades så på att det skulle väta till imorgon. Känner ju inte alltid ägget släppa längre som jag gjorde förr men det brukar va ca 18h efter positivt test så kanske i natt då. Jag kommer att va hemma efter midnatt. Tyvärr tror jag inte mannen e sugen på att bli väckt och börja sexa då när vi ska upp till jobb och dessutom är jag rätt säker på att dottern ligger där också. Så blir nog ingen chans förrän imorgon kväll. Känns som vi kommer att missa detta. :( men det var jag ju förberedd på.
Jag plussade precis. Vågar knappt tro att det är sant. Är nu så orolig för att få ett till utomkveds eller ett MF. Men för stunden ska jag njuta av att jag faktiskt kan bli gravid.
Någon som kan se om det är ett plus eller inte? Vill så gärna!
Wovaweva! :D
Extremare halsbränna och brännande känsla i magen typ som molvärk. Ska testa imorgon bitti igen, om jag vågar :0
Imorse var bindan nästan tom och gravtestet negativt! Skönt! Nu lägger vi missfallet bakom oss och letar ny äl! :)
Måste haft ägglossning inatt. När jag kommit hem igår vid midnatt så började det mola i magen och när jag gick upp i morse var det ganska starkt ömt i där nere. Satte mig snabbt på en stol och det gjorde så ont, kändes som jag satte mig på något. Så någon gång natten som var då... Finns ju inte en chans till sex innan kanske 22 ikväll när dottern sover. Tror ni det är kört?!