• MammaMia1012

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2017-11-21 22:56:11 följande:

Blir ni också helt knäppa av denna bebisverkstad? Jag måste höra att det inte bara är jag

Jag vet liksom med 99% säkerhet att jag inte är gravid men ändå tolkar jag in massa olika symptom. Min temp brukar ligga på 36,8-37,2 men ända sen äl har jag känt mig varm som om jag håller på att få feber, så har tempat flera gånger om dagen och har hela tiden legat på 37,4-37,7. Känner mig helt frisk för övrigt. Så nu får jag för mig att jag kaaaanske kan va preggo trots allt FAST jag vet bättre än så.

Vi hade sex bara ett par timmar efter ägget lossnade på äl men vi avbröt så det är som sagt otroligt att jag skulle vara gravid. Men kan jag bara slappna av och släppa detta då?! Nä. Dum man är!!

Känner igen mig precis!

Du är inte ensam Man förstår att det är största chans att man inte är gravid, man förstår att de symtom man hittar finns andra förklaringar till men ändå vill man så gärna vara gravid... ja man blir knäpp! Men samtidigt det finns ju alltid ett hopp om att man är gravid!

Det bästa är som du skriver om man kunde släppa allt <3 håller tummarna för ett plus!
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-22 06:24:19 följande:

Jo helt störd på min kropp blir ja. Förbanna. Molvärk å stickig på vänster sida äggstock.. Å 100 andra symtom. Men min mens kommer säkert nu suck..

God morgon! Har du testat? Har du kunna sovit något? Kram
  • MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2017-11-22 09:32:36 följande:

Jag är gravid!!!! Testade nu och monitorn sa med bokstäver "GRAVID". :D Jag smäller av!

Men vad säger du!!!? Guuuuud vad roligt! Stort jättegrattis!!! <3 vad härligt! Vilken start på denna dag!!!
  • MammaMia1012

Japp där kom mensen.. nya tag Ursh vad ledsen jag blev även om jag på något vi visste det....

• MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2017-11-22 12:27:32 följande:

Tack! <3 Är både förvånad och inte. Tror att jag känt det i hjärtat men inte trott på det rent förnuftsmässigt. Svårt att fatta nu också.

Förstår precis, så glad för din skull <3 själv får jag ta nya tag
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-22 20:40:20 följande:

Ja d e sån skit da idag.. Allt skit händer fan nu. Ja orkar int.. Vet int 100 när ja har äl så måst väl lägg pengar på test nu då igen. Fan bryt ihop å kom igen

Rekommenderar testlagret bra priser och säkra tester! Lycka till nu <3
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-22 21:55:39 följande:

Skickar dom t Finland? Oftast gör svenska sidor int d utab att man måst betala extra :/

Tack!

Vet inte hur det är till utland :( men kolla!
  • MammaMia1012

BIM

19/12 MammaMia1012, ÄL 5/12

20/12 Sommaren12, ÄL 7/12

23/12 saijda, ÄL 9/12

Plus BF

2/8 Let it Rain

• MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-27 20:25:30 följande:

happ..igår beställde ja hem 14 st ältest.. hoppas på å få dom så fort som möjligt..hm to ner en app som heter clue..den verjar mkt bättre än flo.. fast man ha satt in samma saker i dom båda så visar flo bättre t min fördel..hoppas verkligen den stämmer överens me mina test sen..tror ja börjar testa 2.12 ist..kanske e bäst att testa 2 ggr/ dag.. va tror du?

Jag har också beställt hem för första gången.. vet bara inte heller när och hur ofta?? Tänkte också börja testa typ 3/12 har nog ÄL 4-6..
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2017-11-27 21:42:36 följande:

E första gången ja beställt åxå.. Ja hoppas ha äl där 6. 12.. Flo visar redan 3.12 (har ingen bra magkänsla för flo appen) medans Clue appen visat 6.12..ha fyllt i samma uppgifter. Ja börja testa för tidigt förra gången.. Men nu tänker ja börja 2.12..har ändå 14 test på kommande.. Går allt å beställ mer...men testat ja 2 ggr per dag så kan ja testa t 8.12 å då borde ja reda haft äl..

Okej, men ska man testa på morgon och eftermiddag eller eftermiddag och kväll?? Vad är bäst? Så typiskt att vi ska bort helgen 1-3/12 bo på hotell... går ju i alla fall men barm är med och svärföräldrarna (visserligen i annat rum men..) lite svårare att få till test...
Svar på tråden Följas åt till ett plus!