Följas åt till ett plus!
Blir ni också helt knäppa av denna bebisverkstad? Jag måste höra att det inte bara är jag
Jag vet liksom med 99% säkerhet att jag inte är gravid men ändå tolkar jag in massa olika symptom. Min temp brukar ligga på 36,8-37,2 men ända sen äl har jag känt mig varm som om jag håller på att få feber, så har tempat flera gånger om dagen och har hela tiden legat på 37,4-37,7. Känner mig helt frisk för övrigt. Så nu får jag för mig att jag kaaaanske kan va preggo trots allt FAST jag vet bättre än så.
Vi hade sex bara ett par timmar efter ägget lossnade på äl men vi avbröt så det är som sagt otroligt att jag skulle vara gravid. Men kan jag bara slappna av och släppa detta då?! Nä. Dum man är!!
Du är inte ensam Man förstår att det är största chans att man inte är gravid, man förstår att de symtom man hittar finns andra förklaringar till men ändå vill man så gärna vara gravid... ja man blir knäpp! Men samtidigt det finns ju alltid ett hopp om att man är gravid!
Det bästa är som du skriver om man kunde släppa allt <3 håller tummarna för ett plus!