Följas åt till ett plus!
Hjälp mig.....tror ni ÄL kan vara på intågande?
Fick äntligen mina babyplan stickor i posten idag. Är på dag 14 i cykeln och haft känningar några dagar.
Hjälp mig.....tror ni ÄL kan vara på intågande?
Fick äntligen mina babyplan stickor i posten idag. Är på dag 14 i cykeln och haft känningar några dagar.
Absolut! Jag hade tolkat det som positivt så imorgon har du nog ÄL men lika bra att börja redan nu för simmarna lever ju ett tag där inne :)
Ja sku testa imorron å.. D sku borda va lite starkare tycker ja. Men på g absolut.. Mina va helt blanka..
Yey! Sträcket är starkare idag och nu måste väl ändå ÄL vara på g?! Äntligen!
Smiley på CB äl test! Överlycklig. Den var 5 dagar senare än beräknat men den kom! Nu blir det att åka av :D
Woho! Är det sant? Så gubben är fast idag? Min CB-gubbe blinkar fortfarande. Det är dag 6!
Snufflan:
Jag kommer inte köra med cb nästa månad. Besviken på dem och dyra var de med.....
Aha okej. Förstår att du är besviken. Men skönt att det äntligen visade positivt för dig. Hoppas du också inte behöver börja om nästa månad. Om du och mannen får till det kanske du plussar snart. :)
Jag är det besviken på testerna. Tror jag missat äl faktiskt, för nu har jag gått över 20 dagar i cykeln. Visst jag har oregelbunden mens och lååååånga cykler men nu är det nog. Jag hoppas mensen kommer snart så man kan börja om.
Vilket gravtest ska man köpa om man inte orkar vänta till bim-dagen?
Jo du har kanske rätt. Fick ni till det förresten? :) Du och karln?