• Saima17

Följas åt till ett plus!

skontjejen skrev 2018-01-09 14:55:06 följande:

Hej Saima! Jag har inga barn men blev precis gravid utan hjälp efter 26 månader av kämpande. Jag hade previs gett upp och vi prickade in min ÄL för ?sista? gången innan vi skulle söka hjälp och PANG sa det. Nu är jag gravid i vecka 10. Jag förstår verkligen din frustration men försök (jag vet att det är näst intill omöjligt) att tänka på allt annat fint. Att du har en underbar kille du lever med som du VILL ha barn med, att du är fantastisk och att det går. Du har ju faktiskt försökt sedan Oktober bara och det är ju verkligen ingen tid! Låt det ta sin tid och deppa inte ihop, för jag lovar att det bara kommer smälla när du är glad och lycklig för då vill kroppen hellre samarbeta än när den mår dåligt och är ledsen. Kram

Grattis. Jo ja vet att d knappt e nån tid alls.. Men när ja å min sambo int har möjligheten att ens få kunna pricka in ÄL helst varannan månad.. Då känns d som större chans att vinna på lotto.. Ja vet att man ska försöka va positivt. Försöker men just nu e d omöjligt. Har ingen att umgås me som int är gravid, suger stort.
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-09 19:53:22 följande:

Saima: förstår att det är frustrerande med tanke på att karln åker bort så ni missar massa äl. Har det kommit nåt mer blod? Bim ät väl idag? Testat?

Inget mer blod. Inga mer flytningar. Borde va idag lr imorron..testa neg imorse
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-09 19:53:22 följande:

Saima: förstår att det är frustrerande med tanke på att karln åker bort så ni missar massa äl. Har det kommit nåt mer blod? Bim ät väl idag? Testat?

Kommer endast brunt levrat blod nu. Int i närheten av färskt..
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-10 07:04:53 följande:

Hur har du det idag?

Mens inatt. Ska beställa CB monitor idag. Ist för alla dessa enskilda test.
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-10 10:53:19 följande:

Trist. :( Hoppas monitorn är bra!

Jo, d hoppas ja å. Ber om ursäkt för igår men va ett riktit vrak, visste varken ut lr in.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-10 11:53:27 följande:

Nej vad trist! Då hoppas vi på oktoberbebis istället

Ja d e no d. Beställer monitor idag. Ber om ursäkt för igår. Va ett riktit vrak, visste varken ut lr in. Mkt bättre idag. Mindre hopplös. Men lipfördig för ingenting fortfarande
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-10 12:21:33 följande:

Ingen som helst fara det blir för mycket ibland! Hoppas monitorn kommer funka bra! Är det så att man måste använda den ett tag så den ställs in efter en eller hur funkar det?

Jag kommer köra med ÄL tester från dag 8 tills stegring kommer och blir det inget då så kommer jag inte köra med något alls. Inte ens försöka pricka in i två månader.. sen hoppas på en januaribebis

Ja vet faktiskt int. Ska läsa lite mer om den. Ja kommer testa nu den här mån när han e borta över äl för att i lugn å ro se. Så oktober bebis blir d int. Ev november som tidigast
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-10 12:35:43 följande:

Äsch det glömmer vi nu, ingen fara!

Ja kommer testa nu den här mån när han e borta över äl för att i lugn å ro se. Så oktober bebis blir d int. Ev november som tidigast
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-10 13:20:35 följande:

Hårt att behöva hoppa över en månad. :(

Jaa :/ faktiskt. Men d e som d e
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-10 14:48:50 följande:

Skönt ändå att få bekräftat att cykeln är som den ska, du hade BIM igår va? Då borde du rimligt ha ÄL ungefär lika kommande månader

Nå mensen kom igång ordentligt imorse så. 24 dagar va den här cykeln.. Så äl borde vari 29.12. Å vi fick till d 27 senast.. OM ja hade äl då. Fick aldrig fast gubbe.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!