• Saima17

Följas åt till ett plus!

MammaMia1012 skrev 2018-01-08 17:06:18 följande:

Men å nej!!! Vad konstigt, verkar kanske vara lite sent för att vara nid? Men det är ju vanligt med nån form av blödning även vid graviditet. Så än finns hopp tror jag!!

Men visst var det så att din mens i det senaste börjat konstigt jämfört med tidigare? Typ med någon liten blödning? Är det likt tidigare eller är det helt annorlunda? Å håller tummarna för dig!!! Kram <3

D står att nid ofta kommer 7-14 dagar efter ÄL..idag sku d va dag 12 enligt tänkt äl. Ja vet int va ja ska tro. Ha gett upp hoppet om allt. Köpte 3 grav test idag på bybutiken som håller på å stänger igen, för dom kommer ändå behövas. Nå nu kom d som mer en flytningsklump som va färgad och klara blodstrimmor i resten av flytningen. Fuck. D kommer int bli t nåt d här.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-08 18:32:37 följande:

Men då kan det fortfarande vara en nidblödning men en del tur får du ett pluss i alla fall! Tyvärr låter det ju som att mensen är påväg men vi håller alla tummar och tår <3 och gravtesten kommer du få användning av senare!! Visst var det så att om mensen kommer imorgon så är mannen din hemma till nästa ÄL?

Kram kram på dig!!

To ett gravtest nu.. Skicka bilden t en kompis.. Måst höra va hon säger.. Ja tyckt d va ett svagt svagt +.. Så tror ja ska ta ett imorron bitti. Hitta ett sååå stort å synligt blodkärl på höger tutte vid bröstvårtan.. Sååå ömt där å..
  • Saima17
    Anonym (Gabbi) skrev 2018-01-08 18:49:50 följande:
    Saima17 skrev 2017-11-20 09:09:04 följande:
    Tror ja får glömma bebis.. Fick som mörk grå-lila-int direkt bod lr röd men ja.. Mörk flytning.. Å d pratas bara graviditet på jobbet... Kollegan e i v16 :(
    Saima17 skrev 2017-12-12 13:48:14 följande:
    Okej... Alltså.. Hjälp!!! Ettdera e mensen 6-7 dar för tidig..eller så hadd ja nid blödning!!!! "laxrosa" flytning m några små blodstrimmor!!! Va tror ni???

Tycker jag låter som spottings båda gångerna men vad vet jag. Alltså små blödningar som inte räknas till mensen. Att ha spottings just dagarna innan mensen är ju vanligt? 
    Ha aldrig nånsin haft d förrän dom gånger. Tror ja ska avvakta lite.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-08 20:42:47 följande:

Håller tummarna att mensen håller sig borta och din kan lägga upp en bild på ett pluss imorgon!

D hoppas verkligen jag åxå!! Uppstigning 5:15 här.
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-08 21:21:49 följande:

Saima17, vad var det för märke på ditt test?!

Ja hade CB.
  • Saima17
    Sommaren12 skrev 2018-01-08 21:21:15 följande:

Åh spännande med svagt plus! Kan du inte lägga uppbild här? Så nyfiken! :D

Inte alls för sent med nid! Det är vanligt att det kommer någon dag innan bim som jag förstått det. Och själv fick jag ju en nid på själva bim. Var två droppar klarrött blod. Därför trodde jag det var kört och testade inte förrän på kvällen bim+1 och då var det plus.

Vi får se helt enkelt!

Ska se imorron om d e nå värt å lägg bild på. Brösten e så ömma å sjuka å blodådrona syns ännu bra.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-08 18:32:37 följande:

Men då kan det fortfarande vara en nidblödning men en del tur får du ett pluss i alla fall! Tyvärr låter det ju som att mensen är påväg men vi håller alla tummar och tår <3 och gravtesten kommer du få användning av senare!! Visst var det så att om mensen kommer imorgon så är mannen din hemma till nästa ÄL?

Kram kram på dig!!

Ja han åker 4 dagar före tänkt äl..
  • Saima17
    Saima17 skrev 2018-01-09 04:24:32 följande:

Tror tyvärr d bara e spökstreck fan.

Fast vägrar lite ge upp ännu. Ingen mer ordentligt blödning. Så väntar på den.. Blir nog ä inhandla test idag igen om int blödningen kommit igång under dagen.
  • Saima17
    MammaMia1012 skrev 2018-01-09 06:37:33 följande:

Men det behöver det inte vara! Kan du inte lägga upp en bild på det så kan vi hjälpas åt? Håller tummarna nu

Kan int av nån konstig anledning int lägg upp via telefon. Men tror nog d e över har en sån känsla. Men så sjuka bröstvårtor å int hela bröst som d brukar
Svar på tråden Följas åt till ett plus!