Följas åt till ett plus!
Jaa precis! Håller alla tummar och tår!! :)
Jaa precis! Håller alla tummar och tår!! :)
Va märkligt! men det är ju som sagt fortfarande väldigt tidigt :)
Med min dotter tog jag ett earlytest på bim-2 som inte visade någonting. Fick en nid på bim som jag trodde va mens och på bim+1 plussade jag med vanligt test. Är ingen garanti att early visar plus. Vi får se vad som händer. Jag tror dock inte du ska haka upp dig för mycket på att ältestet fortfarande blinkar. Det som gör att det blinkar är nivåerna av östrogen men det är LH-hormonet (som ger den fasta gubben) som är snarlikt HcG som utsöndras när man är gravid. Men du har ju känt av lite andra grejer och ni har ju legat i så att säga ;) så du kan ju va gravid ändå såklart. :)
Med min dotter tog jag ett earlytest på bim-2 som inte visade någonting. Fick en nid på bim som jag trodde va mens och på bim+1 plussade jag med vanligt test. Är ingen garanti att early visar plus. Vi får se vad som händer. Jag tror dock inte du ska haka upp dig för mycket på att ältestet fortfarande blinkar. Det som gör att det blinkar är nivåerna av östrogen men det är LH-hormonet (som ger den fasta gubben) som är snarlikt HcG som utsöndras när man är gravid. Men du har ju känt av lite andra grejer och ni har ju legat i så att säga ;) så du kan ju va gravid ändå såklart. :)
Blir några spännande dagar för dig nu. :) bim var ju på tisdag? Är killen borta nästa äl annars?
Int för att ta ut nå mer i förskott... Men nu till å från e bröstvårtor riktit ömma. Hela brösten brukar va när ja ska få mens.. Men e absolut ingen känning av d nu om d e så att d ska va mens imorron. Hmm ja vill veta NU!!!
Spännande! :) Om det var earlytester du hade kan du säkert testa idag om du är allt för nyfiken. Hur som så håller vi tummarna här!
Spännande! :) Om det var earlytester du hade kan du säkert testa idag om du är allt för nyfiken. Hur som så håller vi tummarna här!
Men Gud så spännande! Håller tummarna! Skulle du testa på onsdag eller?
Svårt att säga när du inte vet hur långt efter ÄL du är. Dock har du väl haft spottings de två senaste cyklerna så det kan ju tyvärr också vara det :/ Om det är nid tar det nog ett tag innan det syns på tester. Håller tummarna för dig :)