Följas åt till ett plus!
Men man vet aldrig, plötsligt händer det <3
Men man vet aldrig, plötsligt händer det <3
Men så typiskt!! Får partaja till det hemma istället! Jag och barnen tittade på Pippi och åt popcorn. Gubben ligger fortfarande i sängen så nu ska jag ta lite glögg sen sova...
Men så typiskt!! Får partaja till det hemma istället! Jag och barnen tittade på Pippi och åt popcorn. Gubben ligger fortfarande i sängen så nu ska jag ta lite glögg sen sova...
Hur gick det med hunden?
Själv somnade jag typ 2230..
jag tänker att det varierar månad till månad så man kan nog fortsätta testa och se vad som händer.
Jag hoppas på ÄL idag men vi får se vad stickorna säger... tänkte testa två gånger idag och hoppas tycker denna månad har varit sååå lång väntan på ÄL...
Fy vad trist! Dock skönt att det gick bra med hunden!
Vi får ta revansch nästa nyår! Detta går till historien som det absolut sämsta.... sååå trött på att vara sjuk!! Alla är fortfarande dåliga här
Det är ju tyvärr så med djuren att det är svårt att lämna dom ensam :( jag var nykter och körde igår och i början av kvällen var jag lite smått partysugen men vid 20-tiden när de andra hade börjat få i sig lite kände jag hur skönt det var och hur glad jag är över att jag är pigg idag! (jag förstår att det är svårt men försöker bara se det positiva i saken) :) vid 04 kom jag hem inatt efter att ha kört hem typ hälften av alla på festen.. jag hade gärna bytt det mot att vara hemma själv, men jag vet att det inte hjälper att jag säger det.
Ni kanske får fira ett litet eget nyår när han kommer hem istället med god mat osv? :)
Förrförra året hade jag ett aptråkigt nyår. Vi skulle fira å mysa själva hemma för sambon hade jour. Vi klädde inte ens upp oss och tyvärr kändes det som de flesta kvällar. Kl 23.30 blir han inkallad att jobba och stack iväg. Eftersom dottern sov kunde jag inte gå ut vid tolvslaget och titta på raketerna heller. Firade in det nya året med att gå och lägga mig ensam. :/
Jahapp fortfarande negativt ÄL test är rädd att jag missat stegringen. Hade förra månaden bara stegring över dagen inget dagen innan eller dagen efter så kan ev missat det. Men tänkte testa igen i EM/kväll och så fortsätter jag några dagar till. Fick Mail om att testerna var skickade så jag hoppas de dyker upp imorgon
Fasiken denna väntan, IOM att vi alla ligger hemma och är sjuka så är det alldeles för mycket tid att fundera...
Skönt att få det bekräftat i alla fall:) det gör ni rätt i, men det kommer lösa sig för er det är jag säker på!! :) tappa inte hoppet :)
Ja man måste nog hitta sina vägar bara:) det vore ju helt underbart med ett sommarbröllop :D