Följas åt till ett plus!
Jaha, idag är jag på dag 12 efter tagen Ovitrelle spruta...
Tog ett sådant billigt test idag. Ska ta ett CB veckoindikator på dag 15
Skickar med en bild så kan ni väl säga vad ni tycker
Jaha, idag är jag på dag 12 efter tagen Ovitrelle spruta...
Tog ett sådant billigt test idag. Ska ta ett CB veckoindikator på dag 15
Skickar med en bild så kan ni väl säga vad ni tycker
Ser ut som att du har ett plus på gång :)
I fredags tog jag ett test som visade svagt positivt. Vanlig billig sticka
Ska ta ett CB digitalt imorgon för att få ett ?riktigt? svar. Litar inte riktigt på dessa stickor.
Men nu e det så att jag mår så otroligt illa. Jag kräks inte men det åker upp o ner i kroppen på mig o magen e svullen o jag känner mig uppblåst.
Bör jag känna det såhär tidigt? Någon mer som har haft likadant?
jag fick starkt + (tog säkert 8 test första dagen och 5-6 kommande 3-4 dagar) 4 dagar FÖRE mens.. mådde illa redan kvällen före första testet.alltså 5 dagar före mens..å det drog extremt i ligamentet på ena sidan. börja må riktigt illa i typ vecka 3-4..som satte i till v 14-15..är nu i vecka 20..så jo det kan komma tidigt. Bm och läkare var jätte förvånade att jag fått + så tidigt.
dag är det dag 14 sen Ovitrelle sprutan
Tog ett CB med veckoindikator för att säkertställa mitt tidigare test o här kommer resultatet
Grattis kommer så ihåg känslan att se d stå 2-3 veckor. känns längesen men ändå int. hoppas du får må bra.
När det står v2-3 är du i v4-5 <3
Okej... I vanliga fall räknar man från mens men du kommer ju inte kunna se något på ul förrän vid v6 kanske därför han säger så. För räknar man som man gör i senare graviditet så är du i v 4-5 (från mens). Men som sagt - du kommer inte kunna se något på VUL än utan det är bra att ni inte ska göra VUL förrän i oktober <3
Orolig som jag är så gjorde jag ett test till bara för att jag hade ett. Inget som säger att allt är ok men känns ändå bättre
Mitt resultat :D
Hej!
Någon som varit med om liknande?
Har har äl-sekret sen äl och fram tills nu, pågår fortfarande. Har haft dessa flytningar i 10(!) dagar nu, vad kan detta bero på?? Har jag inte haft min ägglossning eller kan de vara ett tecken på graviditet? Ska ha mens om 5 dagar.
Hej. Inbillning eller vad? Jag skulle uppskatta om någon kunde hjälpa mig att tyda detta gravtest. Kram.