• Fruadolfsson

Följas åt till ett plus!

Sommaren12 skrev 2017-12-11 19:36:33 följande:

Spännande! Har du testat?

Nej väntan är lång på att få sluta jobbet här... haha! Är hemma sent ikväll så det blir ett sent test, så lär väl garanterat vara negativt som alla andra..
  • Fruadolfsson
    MammaMia1012 skrev 2017-12-12 07:39:15 följande:

Förstår det kanske vänta två dagar nu innan du testar igen?

Styrkekramar!

Jo jag tänker inte testa mer idag, ska nog köpa något annat test också istället för rfsu.. ska försöka att inte tänka på det också.
  • Fruadolfsson
    MammaMia1012 skrev 2017-12-12 09:43:59 följande:

Låter klokt! Jag hittade några test på apotea som var testa tidigt som skulle känna av från 5mlU/ml två test för 88kr ( har inte använt dem än men kanske kunde vara något?)

Kram

Har beställt hem dom testen nu, så dom kommer väl imorgon :) så då får jag lite mer väntetid.. som om jag inte väntar tillräckligt liksom. Haha
  • Fruadolfsson

Nu har dom extrema flytningarna kommit igen.. känns så äckligt! Ont i huvudet o sjukt trött också.

• Fruadolfsson

Bim +3, inget plus på stickan ännu... tröttheten har ökat och så har huvudvärken också gjort. :(

• Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-13 19:37:08 följande:

Hmm lustigt. Är det vanligt att din mens e lite sen? Vad använder du för test?

Nej, den brukar komma typ +-1 dag, inte såhär sen. Tog ett RFSU test ikväll då jag inte har fått hem dom andra ännu..
  • Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-13 20:45:24 följande:

Åh jag håller tummar och tår för att mensen inte dyker upp!

Jag börjar ge upp hoppet lite.. men ska testa igen när testen från apotea kommer hem, kanske blir imorgon dom dimper ner i brevlådan. Börjar bli riktigt otålig..
  • Fruadolfsson
    Sommaren12 skrev 2017-12-13 20:45:24 följande:

Åh jag håller tummar och tår för att mensen inte dyker upp!

Det konstigaste är att mitt sug efter kaffe har totalt försvunnit, har alltid varit sån som måste ha kaffe direkt när jag vaknar på morgonen, men nu blir jag nästan illamående av det. Och istället har jag fått sig efter hemgjort ingefärste med citron, det är sånt jag dricker när jag är förkyld och det är jag inte nu. Haha. Har otroliga gaser också, inte vanligt för att va mig heller. Så det är mycket som inte stämmer överens med negativa test tycker jag.
  • Fruadolfsson

Idag har tröttheten ökat något enormt, skulle kunna somna ståendes känns det som... inatt hade jag fruktansvärda svettningar, hela sängen va dyblöt och täcket likaså...

Svar på tråden Följas åt till ett plus!