Följas åt till ett plus!
Japp men tänk så fel d kan bli om ja bara sku följt tabellen fortsättningsvis..
Själv väntar jag nu in mensen idag, har konstant molvärk så kommer nog när som helst....
Japp men tänk så fel d kan bli om ja bara sku följt tabellen fortsättningsvis..
Har haft mensvärk hela morgonen, så räknar med att mensen kommer idag...
Nej alltså jag har tydligen alltid känt av EFTER äl. Så alltid varit för sen. Jag köpte resten lite innan jag trodde jac skulle ha, och testa för skoj skull och blev överraskad av en glad gubbe och nåt jag inte hade symtom alls. Har ömma bröst men det hat ja jämt innan mens så inga symtom alls egentligen. Jag mår alltid illa och är tröt samt ömma bröst innan bim :/
Ja nu vill ja ha imorron så ja får testa igen. Den va super bra monitorn. Tydlig å så. Lätt att använda. Larmar när man ska testa.. Man har 6h intervall på sig att testa.. Men första urinen måst d va så man måst spara i burk t senare annars.
Jag har också mina vanliga symptom; mensvärk, svullen, och sämre hy. Usch.
Ja verkligen. Ska se imorron va den visar. Fått massa finnar som ploppat upp å hastig mage. Fisarna e ju i klass me sambons.. Inga rosa fluffiga bubbelgums luktande regnbågs enhörnings puffar direkt.. Haha
Min cykel har varit väldigt oregelbunden efter att jag födde i somras. Före graviditeten var den exakt som en klocka.
Enligt min app så skulle jag haft mens i förrgår.
Mensen har börjat lite nu i kväll, så det positiva är att den börjar bli mer regelbunden.
Förra eller förrförra mensen var två veckor sen...
Hur går det för dig?
Ja fy ja. Men ikv blir d no å mys till d ifall att d visar maximalt imorron. Sku eg va för bra för å va sant d.. Men Nice att ändå isf få till d fler ggr än tänkt :)
Hej på er!
Har varit lite passiv från FL ett tag nu men det är roligt att gå in och läsa era inlägg!! :) Va skönt Saima17 att monitorn funkar bra och spännande med hög fertilitet!!
Jag har varit på första besöket på mvc idag och är nu i v 6 (5+1) känns fortfarande helt overkligt! Har än så länge klarat mig utan illamående, enda symptomen är ömma bröst, lite molvärk, gasig, och är sjukt känslosam! vill bara att veckorna ska ticka på nu och att v 12 kan passera så man kan slappna av lite och börja vara glad på riktigt!! :)
Jag önskar er alla stort lycka till!! :)
Jag är i chock????