• ankmamma

Följas åt till ett plus!

YaseminL skrev 2019-07-05 23:02:22 följande:

Knäpp fråga men hur mycket myste ni under äl? Vi har fått till fredag, lördag, söndag, tisdag, idag och tänkte imorgon med! Förhoppningsvis räcker det. Hade stegring på ältestet inatt och har ingen aning om när jag kommer ha ägglossning. Håller tummarna för oss båda!! Hoppas att detta räcker. Är så besviken att vi inte låg igår men trodde absolut inte att äl var på g.

Hade troligtvis äl förra lördagen och vi fick till det natten mellan fre/lör! Så tajmingen var bra trots att vi inte fick till det flera dagar i sträck ;) jag trodde inte heller att äl var på G så därför fick vi inte till det flera dagar innan :)

Hur har det gått för dig? :D
  • ankmamma
    YaseminL skrev 2019-07-07 20:01:06 följande:

Åh! Över en vecka sen nu ju! Testdag snart! När tänker du testa ( om du ska testa eller vänta på mens/ bim )? Ska ju räcka med dom dagarna ni fick till! Och förhoppningsvis räckte det och allt klickade!! Hade ägglossning igår ( äl testet blev negativt och tempen steg imorse ). Vi låg, 2, 5,6 och idag den 7. Så vi missade den 3,4 men det var för att jag inte alls trodde att äl var påvög då jag haft blinkande smiley i någon dag.. men hade ju äl igår så det borde räcka med dom dagarna nu som vi myst. Äl+1 idag. Hur ska man orka vänt?! Brukar ha 11 dagars lutealfas så tänkte testa på söndag nästa vecka eller måndagen därpå.

Tänkte ta ett tidigt test imorgon bitti ;) jag hoppas också på det!

Håller tummarna för er!! :D uppdatera gärna när du testat!
  • ankmamma
    YaseminL skrev 2019-07-07 22:03:38 följande:

Och jag för er! Du måste uppdatera det första du gör imorgonbitti! så nyfiken!

Möjligtvis en liiiiiten antydan till streck men det är säkert spök... inget som kommer synas om jag lägger upp det här x) men hoppet finns kvar då jag hade en rejäl temphöjning imorse efter en dip igår! ska testa igen om ett par dagar om mensen håller sig undan ;)
  • ankmamma
    Klintttan skrev 2019-07-09 07:37:56 följande:

Är det två streck ? Eller är jag knäpp..

Jag ser två streck! :D
  • ankmamma
    YaseminL skrev 2019-07-09 10:29:48 följande:

J

det där är definitivt ett pluss!!!! GRATTIS?! ta ett digitalt så får du det svart på vitt så härligt!! Äl+3 för mig idag. Så pirrigt!!

Jag hoppas du har rätt :D jag har ett digitalt hemma som jag tänkt ta imorgon bitti ;)
  • ankmamma
    Let it Rain skrev 2019-07-10 08:07:04 följande:

Grattis!

Hat du några MF i bagaget sen tidigare?

Nej, bara varit gravid en gång tidigare och det är med dottern :) men jag kommer inte vara lugn förrän efter kub :)
  • ankmamma
    Let it Rain skrev 2019-07-10 08:07:04 följande:

Grattis!

Hat du några MF i bagaget sen tidigare?

Och tack föressten :D
  • ankmamma
    Let it Rain skrev 2019-07-10 10:21:35 följande:

Okej. Klart att det ska gå vägen. :) Lycka till!

Tack :D
Svar på tråden Följas åt till ett plus!