minipeach86 skrev 2018-01-11 23:39:20 följande:
Jaa det blir spännande! Tur att man glömmer sin besvikelse relativt fort ändå och har möjligheten att ladda om månad för månad =) Så fort man får vittring på ny ÄL så är det det som gäller haha.
Men vad skönt att ni börjar repa upp er! Då känns det säkert bättre med huvudet imorgon och så får ni se fram emot lite piggare friskare veckor här nu!Jadu jag har fått lära mig nu att de går in och gör vaginalt ultraljud och undersöker livmodern så den ser frisk och alert ut och sedan sticker de in som en liten kateter och sprutar in koksalt för att se passagen ut till äggstockarna genom äggledarna, man följer allt på ultraljudsskärmen... hua, vissa säger att det knappt känns men många säger att det är det värsta de gjort!! =( Man ska ta två alvedon och en ipren innan för att dämpa smärtan... jag stålsätter mig och tänker "vad som helst för mitt barn!!!" haha. Blir skönt när det är gjort..!!
Alltså den där nedräkningen är ju så löjligt spännande och det känns som att man går runt och bär på en hemlighet som ingen vet om =) Och som att det ligger ett speciellt litet vackert inslaget paket inne på badrummet som man funderar på när man ska öppna... ska man vänta till födelsedagen/julafton (BIM) eller ska man tjuvöppna innan? Paketet motsvarar ju egentligen testet som man drömmer om att ska visa plus hehe =)Men åååh så hoppfull jag blev av att läsa detta!! Håller tummarna för samma lycka för oss denna månad! =) Hur tyckte du att det kändes?
Ja det är tur att man glömmer besvikelsen snabbt, gillar uttrycket vittring på ÄL :D haha jag har också märkt att jag mycket hellre tar att mensen kommer istället för att stirra mig blind på negativa test, det är värre för psyket...
Ja nu är vi alla på bättringsvägen men huvudvärken håller i sig på morgonen och nu sa svärmor att man måste kolla upp om man har det mär man vaknar att det kan vara tecken på att något är galet?? Får ringa 1177 tänker jag...
Önskar dig lycka till nästa vecka nu <3