MammaMia1012 skrev 2018-01-30 17:00:47 följande:
Sommaren12 skrev 2018-01-30 14:36:19 följande:
Härligt med v 7! Snabbt det går! Känns som det var förra veckan du plussade! :) Hoppas det går bra med vul men är det inte kanske för tidigt för att se ett hjärta? Jag var på vul i vecka 9 pga det kunde va för tidigt innan dess sa de och då blir man bara stressad och orolig. Behöver väl inte stämma dock. Hoppas det går bra, du får uppdatera oss! När var intervjun?!Kul! Då håller vi tummarna för denna gången då :) Min nästa äl blir nog inte förrän ca 21/2.
Jag lovar att uppdatera
ja jag tänkte ringa nästa vecka för att boka in en tid veckan efter och är då i ca v9 så då borde man se?
Jag hoppas också verkligen februari går fort nu! Längtar efter sportlov och sen är det inskrivning och KUB den 12/3 men känns som en evighet dit!
Jag ska på intervju 9/2 så det blir spännande, vet inte om jag ska berätta eller hålla på det.. vi får se hur det känns. Vet ju heller inte om de kan möta mig i lön osv...
Aha jag uppfattade det som att du redan hade ett vul bokat. Då hänger jag med! Ok då är det ett litet tag kvar till intervjun. Du får väl gå på känslan. Ska du träffa något du känner sedan du jobbade där förut?
MammaMia1012 skrev 2018-01-30 17:04:39 följande:
Skönt att få veta att det ligger bra till med sköldkörteln
och verkar som du har en bra läkare!
Låter ju jättebra med träningen där! Heja dig! Visst tränade du under din tidigare graviditet? Hur anpassade du? Jag märker att jag har jättesvårt att veta vilken nivå jag ska lägga mig? Får ju världens flås på en gång Hahaha jag var ute och sprang lite längre i söndags men då kändes det inte bra på kvällen fick som tryck neråt och var tvungen att lägga mig?? Kanske inte kommer kunna springa
men tänkte ta upp det och göra en gynundersökning så man får se hur det står till.
När var det de skulle höra av sig om jobbet?
Jag slutade faktiskt springa när jag blev gravid. Var precis som du ute på en tur och det kändes obehagligt så jag slutade då. Jag gjorde all min träning på gymmet. Träffade en pt som la upp ett gravid-anpassat program för mig. Det jag minns var väl att man skulle undvika att få för hög puls och så var det några magmuskler man kunde undvika med, typ situps tror jag. Jag minns att jag gjorde plankan däremot tills magen tog emot i golvet i slutet haha. Tränade tom v 36 sen orkade jag inte. Gjorde styrkeövningar, mest i maskin, och så gick jag i crosstrainern, minns att det var behagligare än på löpband av någon anledning. Tränade 3 ggr i veckan och fokuserade inte på resultat utan bara att hålla mig aktiv.
Hon skulle höra av sig i slutet av denna veckan om jag fåra komma på en andra intervju. Räknar med att jag hinner ha bim innan något är klart. Men jag lutar faktiskt redan åt att tacka nej. Wow-känslan infann sig inte. Kände mest att jag har det rätt bra där jag är haha. :D Och jag sitter ju inte i sjön så. :)