Följas åt till ett plus!
Är på ÄL+10, kan även ni se den andra linjen på testet? Det syns tydligare i verkligheten, vad tror ni?
Är på ÄL+10, kan även ni se den andra linjen på testet? Det syns tydligare i verkligheten, vad tror ni?
Åh grattis grattis! Så glad för din skull :D
Jag hoppas mina tester kommer idag så jag kan ta ett imorgon bitti. Hade BIM den 17e november <3
Ja to nu den här mån å.. Han kom hem på äl.. Så låg då å dan efter.. Misslyckades ändå.. vet int 100 när ja ska börja testa nu heller
Va heter pillren?? Finns d i Finland? Receptfritt?
Tog ett till test nu på eftermiddagen, är det för starkt för att vara ett spökstreck? Kram
Har vi någon lista för äl/bim/plus? Vill vi styra upp en?
Hade BIM den 17 november men mensen blev en vecka sen (för första gången) och kom idag. Ledsen blir man när man trodde att det var något på gång i magen och skulle tagit ett test idag egentligen :(
Men nu är det nya tag på första barnet, försök tre. ÄL 9 december och BIM 23 december. Hade varit mysigt med en sån fantastisk julklapp som att man är gravid :0
Jag börjar en lista här så kan ni som vill fylla på. Så det blir lättöverskådligt så kan ni väl skriva in på samma sätt och peta in er i datumordning som ni har bim?
BIM
20/12 Sommaren12, ÄL 7/12
23/12 saijda, ÄL 9/12
BF
2/8 Let it Rain
Tack! <3 Jag håller på och nojar för fullt nu pga att jag inte hat några symptom. Det var dock samma sak när jag var gravid med sonen, men det hindrar mig inte ifrån att tänka dumma tankar ändå. :/
Hallå!
I morse visade äntligen CB en glad stilla gubbe. Men jag tror hag glömde kolla igår morse. Hur länge har vi på oss idag? Nervös att vi inte hinner få till det jag och gubben. :-/
.....
Shit, på måndag ska jag skriva kontrakt på ett nytt jobb. Kanske är dum som tackar ja till nytt ja när jag hoppas på ett plus om några veckor.