Följas åt till ett plus!
ältest sku d ju va :)
ältest sku d ju va :)
Hej
Va roligt! Grav test tar du den dan din mens är beräknad eller 1-2 dagar efter om den inte kommit. När din bim är, är beroende på hur lång cykel du har..min är 24 men tydligen spökar min äl nu lr, kanske den ha fått för sj å utebli eller så har testerna nå fel för alla varit negativa sen 3-4 dagar före beräknad äl..skulle ha äl idag men nix.. Enligt flo appen e den nu på tisdag.. Så fortsätter å testa å hoppas..
Håller tummarna för er å oss!
Jo imorron ska ja fara å inhandla apotekets alla teser ???? haha kommer där me korgen full m äl tester å gravtest.. Då vet dom va ja pysslar m på min fritid iaf..hahah. Ne men skippar rfsu nu å tar alla andra ja hittar. Ska se om. CB monitorn finns så ska ja kör på de tror ja, iom att man kan kolla gravtest där åxå :) ja d sku int förvånad mj om d ha rubbas lite..gör inget att den e "sen" för då hinner mr hem i tid ???? så helst onsda torsda :)
Är inte rfsus tester bra? Det är dessa jag precis köpt! Attan..
ah ja..apoteket ja va t idag hade int CB så to apotekets "eget". tänkt d kan ju int va sämre än rfsu..haha.. jaaa ja tänkte på hundpromenaden ikväll..d e faan int billigt å försöka bli gravid å ännu dyrare sen när man väl får d lilla livet :P men sååå värt pengarna. ja hadd mens första da 26-28.. så börja ja testa se 7/11. har BIM 19-21..så d e väl bara å börja testa igen sen då så man e redo i december när ja å sambon har nästans hela 3v ihop..så då ska vi väl hinna få till d på rätt dagar iaf :D
Jag tyckte CB va lite roligare äl-test. ;) Kul med display och blinkande saker. (hehe)
Det är väl så att man får ha tålamod. Jag känner ju mig lite löjlig som precis börjat försöka och hoppas på förstapris direkt. Men ja, det är ju bara prova på till det går. Ska köra på sex-varannan-dag-metoden sista mensdagen och en vecka framåt. Då kan man väl ändå inte missa äl? :P haha
Det är ju väldigt sent med äl 25-27! Så än finns det hopp alltså. :)
Haha nädå så e d.. D får kosta va d kosta vill bara vi får vårt lilla + å får d levererat å :)
Ja ska ha äl imorron enligt flo.. E lite sugen att ta ett till test ikväll.. Månne d lönar sj?
Nå typ för 4-5h sen..
Jo jag vet.. Men ja kunna int håll mj.. Iom att d ska va äl imorron.. Men nope.. Negativt. Måst ta me ett å testa på jobbet imorron. Slutar så sent så får ta d när kidsen e på vila å ja int behövs.. Haha..