Följas åt till ett plus!
Ingen mens ännu och jag vågade beställa testerna innan kvällspasset började. Är så sjukt nervös hoppas så innerligt att jag är gravid!! :0
Ingen mens ännu och jag vågade beställa testerna innan kvällspasset började. Är så sjukt nervös hoppas så innerligt att jag är gravid!! :0
Väldigt märkligt min ?mens? eller vad det var slutade helt plötsligt och det har varit ljusrosa typ.
Vet ju inte om jag har haft så innan, kanske är ägget som fäste eller hur mycket brukar man blöda då? :0
Hej!
Kapar tråden lite här men behöver sååååå höra era erfarenheter :/
Det är såhär att jag och min man planerar för vår första barn! Jag har ätit p-piller under flera år och gjort uppehåll varje månad (7 dagar/mån) enligt piller-kartan och fått "mens" varje uppehåll i ca 3-4 dagar. Dock har jag inte gjort uppehåll utan ätit p-piller kontinuerligt (vilket innebär utebliven blödning) från jan i år till i slutet på juli då jag gjorde ett uppehåll och förväntade mens. Mensen uteblev och istället fick jag lite bruna flytningar. Nåväl tänkte jag, kanske en rubbning pga att jag har ätit p-piller kontinuerligt under flera månader. Slutet på aug-början på sep slutade jag med tabletterna och förväntade återigen mens. Mensen uteblev och ersattes även denna gång av väldigt lite bruna flytningar.
Sedan dess har jag varken fått bruna flytningar eller mens och jag tänker att jag borde ha fått mens i slutet på sep-början på okt!
Så nu Snurrar en masss frågor (och en hel del negativa tankar såsom "tänkt om något är galet och jag inte kan bli gravid?!" I huvudet :(
Har någon upplevt samma efter att ni har slutat äta p-piller? Är detta "normalt"? Kan jag vara gravid? Gaaaah, hjälp??