• MammaMia1012

Följas åt till ett plus!

Lyckorus skrev 2018-01-03 16:28:57 följande:

Hahaha, får den där scenen i inledningen till filmen Tomten är far till alla barnen i huvudet. När de står i garderoben. Lycka till idag

Haha ja men precis så

Tack så mycket! Tog ett nytt test även om det inte gått jättelång tid men nu var det svagare... kanske inte blir nån ÄL men ska försöka få till det ikväll och imorgon så har vi i alla fall gjort det vi kunnat!

Hur går det för dig?
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2018-01-03 19:22:13 följande:

Jag har jobbat idag men inte fått så mycket gjort. Kom hem och la mig pga orkeslös å nu har jag 38,8 och fryser som en dåre. Ligger med kläder, dubbla duntäcken och varm vetekudde i sängen å tycker lite synd om mig själv. Så imorgon blir jag nog hemma.

Men nej, krya på dig massor!
  • MammaMia1012

Nu fattar jag ingenting! När barnen lagt sig så kröp jag ner med mannen för att fortsätta vårat mys. Vi höll på ett tag men han inser att han kommer inte kunna komma pga hostmedicinen som sätter ner känseln så när vi slutat då ser jag att jag har blodat ner honom och mig?? Vad hände där liksom?? Fattar ingenting mer än att jag/vi lägger ner detta försök och hoppas på nästa månad i alla fall!! Fy fan vad ledsen jag blir...

• MammaMia1012
    minipeach86 skrev 2018-01-03 20:56:40 följande:

Men oj vad konstigt, vilken dag i cykeln är du på? 

Ja jättekonstigt! Har haft massa ÄL flytningar i flera dagar även idag. Idag är jag på dag 16 i cykeln så jag förstår verkligen ingenting! Vill bara gråta nu!
  • MammaMia1012
    Sommaren12 skrev 2018-01-03 21:06:43 följande:

Nej va tråkigt! :( och lustigt? Vi får peppa varandra inför nästa månad.

Sommaren12 skrev 2018-01-03 21:08:15 följande:

Tack! Mär riktigt jäkligt nu. :( har skickat iväg karln att köpa glass som jag kan frossa imorgon!

Ja det får vi göra! Hoppas allt klaffar bättre då! Jättekonstigt, om det är ett blodkärl som gått sönder eller vad det kan vara.. men det var pricken över i att lägga ner nu för denna gång!

Låter väldigt bra med glass, att jag inte tänkte på det när mannen var iväg till affären. Hoppas verkligen du kryar på dig och vi får fortsätta peppa och följa varandra <3
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2018-01-03 21:53:24 följande:

Ja e på dag 19 idag.. Alltså 20 imorron. Har vanligtvis 25 dagars cykel.. Ännu ha ja int fått fast gubbe på äl test.. Fattat noll nu.. Få se om mensen dyker upp på tisda onsda enligt "normal" cykel..

Jag hoppas verkligen för dig! Har vart massa konstigt de senaste månaden för dig och mig haha lika bra att skratta åt eländet. Blöder fortfarande lite?? Nu hoppas jag nästan att det är mensen så man kan få ta nya tag direkt men sån tur har man nog inte... fuck så j-vla irriterande!!
  • MammaMia1012
    ankmamma skrev 2018-01-03 22:34:03 följande:

För mig var det sådär konstigt i November. Först hade jag en cykel på 39 dagar sedan kom en väldigt sparsam blödning. Sedan gick det 16 dagar (precis som för dig) och då kom världens jättemens!! min teori var att cykeln rubbades av utebliven äl.. men jag vet inte! brukar ha en cykel på ca 32 dagar så ingenting stämde... men nu verkar det ju ändå luta mot att det är plus så det verkar ha gått som det skulle i december:) Hoppas det är något liknande för dig!

Så himla underbart för dig! Längtar med efter ett pluss! Ska bli så skoj att följa dig! <3

Jag hoppas verkligen att det blir något liknande för mig! Det får tiden utvisa!
  • MammaMia1012
    Let it Rain skrev 2018-01-03 23:22:06 följande:

Kanske borde uppdatera lite här. Jag har nu gått in i v. 11 och på ultraljudet i v. 9 såg allting fint ut. Hjärtat tickade på precis som det skulle också. Nästa anhalt blir KUB om mindre än 3 veckor.

Men vad roligt! Grattis igen!
  • MammaMia1012
    Saima17 skrev 2018-01-04 00:17:56 följande:

Ja men lr hur!!! Förra gången nu i början på dec hade ju ja en dag blödning sen 3 utan å den kom riktigt.. Å nu ingen äl? Va e d här.. Blir knäpp imorron om d blinkar igen.. Imorron kommer han hem. Så ligga blir d iaf.. MEN ja sku bara vilja veta.. Tänk om d sku va att d e en liten tomte där ändå.. Shit..tänk då blir d både renovering, bröllop å barn inom 2018!!!!! Aaaaaah.. Dessa toppar å dalar.. (Haha.. Sku folk man känner se hur man e här inne sku d va psykiskt nästa typ) .. Haha.. men nä. Ja ska int räkna me d. men d sku va kul. Nej nu måst vi fan få svar du å ja.. Håller alla tummar!!!

Skönt att din gubbe kommer hem nu! Ja eller hur man får sluta kastas mellan hopp och förtvivlan! Men nu vaknade och har så fruktansvärt ont i halsen så är väl min tur att bli riktigt dålig nu tänker jag...
  • MammaMia1012
    ankmamma skrev 2018-01-04 07:06:25 följande:

Tog nytt idag och det är något något starkare än igår men inte mycket.. vilken pärs detta är!! jag hoppas det digitala kommer idag!!

Inget snack om saken! Grattis!!!
Svar på tråden Följas åt till ett plus!