Följas åt till ett plus!
Det blev inget igår. Han hade ont i magen och jag blev så jäkla förbannad över det, känns som ett skämt att han lyckas ha det hälften av gångerna vi ska få till det. Han tyckte jag var helt labil när jag började tjuta och jag utbrast då att det är för att jag har äl och jag vill LIGGA, typ skrek jag. Han blev sur å tyckte jag kunde säga som det var å nu när allt blev knasigt så tyckte han det kändes helt konstlat å jag själv också. Jag skällde en massa om att vi eg aldrig riktigt har försökt sen vi sa att vi skulle börja, men han hävdar att vi visst har det i hans huvud iaf. Och han har ju visserligen rätt för jag har ju oftast inte sagt att jag haft äl och trott att han såklart alltid vill ligga med underbara mig och så har omständigheterna blivit andra. Men vi har haft mycket mer sex utöver äl och i hans ovisshet har väl han trott/tyckt att vi försökt då. Jag ifrågasatte vad han eg vill och han hävdar att han är hundra procent inställd på att vi ska försöka. Så antar att jag måste kommunicera bättre nu. Framöver tänker jag tala om när det är på G och så är det fanimej upp till honom att visa var skåpet ska stå!
Jag kanske tar en liten time out nu och återkommer senare. Känner mig rätt knäckt. :(