MammaMia1012 skrev 2018-01-02 10:21:40 följande:
Vet precis hur det är, har haft en del liknade nätter sen vi började försöka. Man grubblar över allt! Och efter att man googlat allt så inser man att man hellre vill vara lyckligt ovetande än att hela tiden analysera allt...
men då hoppas vi att ägget släpper idag och att ni kan få till det ikväll? Håller tummarna! Hur är det med gubben nu då, är han bättre? Min man var på vc igen Idag men det är bara ett virus så ingen penicillin men mollipect (eller vad hostmedicinen heter)
Jag hoppas som du skriver att ÄL inte varit än. När jag lägger alla test bredvid varandra så är det starkaste den 28e så det är därför jag är rädd att det redan varit. Men jag har haft mycket flytningar de sista 4-5 dagarna och som värst igår sen tycker jag att jag känner av tjejmagen (men är nog önsketänkande) så om jag ska gå på det så borde äl vara typ nu. Ska testa idag igen så får vi se
Håller tummarna nu för dig!!
Ni får försöka ligga lite nu ändådå om det nu skulle va så att äl e på g trots allt. För mig brukar flytningarna sluta rätt tvärt efter själva äl-dagen så det kanske är ett gott tecken att du har mycket av den varan nu? Håller tummarna för att ni mår bättre snart med.
Här tror jag ägget släppte vid 10-tiden. Var inte alls lika starkt som det brukar men ändå påtagligt och nu har molandet lagt sig så var nog det. Tycker det är olika visor om hur länge ett ägg lever. Står både 12, 24 och i vissa fall upp till 48 timmar när jag googlar. Det sista tror jag dock inte på. 12 timmar vore lite snävt när jag jobbar hela dagen. :/ jaja får väl prova igen ikväll så har man gjort så gott man kunnat. Vet inte hur min gubbe mår idag, han jobbar i alla fall å gick innan jag vaknade. Själv har jag ont i halsen å bihålorna typiskt nog. :/