Följas åt till ett plus!
Nu har molvärken börjat här, suck.
Får ofta så veckan före mens.
Bim -9 idag.
Nu har molvärken börjat här, suck.
Får ofta så veckan före mens.
Bim -9 idag.
Hur går det för er alla?
Själv tror jag på ägglossning igår eller idag. Om det var igår.. spelar det någon roll om man har sex ikväll?
Usch Håller tummarna för dig ändå.
Jag har varit lite off härifrån. Har haft en liten svacka och fallit ner i min depression igen så har mest legat hemma i sängen och spytt av ångest och oro så att jag inte fått i mig föda eller vätska på flera dagar. Tråkigt att börja med mediciner igen speciellt i och med att vissa av dom inte är tillräckligt testade för om man planerar graviditet/ vid graviditet / vid amning. Om inget händer denna månaden så pausar vi nog. Inte rätt tillfälle för mig att bli gravid isåfall.. Inte när jag mår såhär vilket är så himla tråkig för jag trodde verkligen att jag mådde bra och att min kropp skulle tillåta mig vara lycklig igen och att vi skulle få börja skapa vår egna lilla familj.
Men som sagt, håller tummarna för dig och tror verkligen att denna månaden är din månad! Känner det på mig.
Kram <3
Tack för att du berättar, får mig att känna mig mindre ensam.
jobbigt bara när alla runtomkring blir gravida. Min och min sambos två gemensamma vänner ( 2 par ) berättade nyligen att dom väntar bebis och häromdagen var vi på dop för en av våra vänners barn.
Hoppas såklart att det tagit sig denna gången ( äl+ 8 idag) men om inte så får vi nog vänta ett tag.
Kram <3
Jag känner absolut ingenting.. Förra månaden hade jag jättepms (mensvärk/molvärk, illamående, trött, lättirriterad..osvosv) men denna månaden har jag inte ens pms haha.. Får lite dragningar i vänster äggstock då och då men vet inte om det är för att jag verkligen känner efter emellanåt eller om det verkligen känns.
Hur har du känt i början av dina andra graviditeter?
Kram <3
Dåså!! Då kanske det växer en liten plutt i din mage
Idag är jag på ÄL+10/ BIM-4. I vanliga fall är min lutealfas 11 dagar men läste att B-vitamin kunde förlänga lutealfasen så har knaprat det hela denna cykeln och min mens är beräknad till på lördag alltså om 4 dagar!!! Helt galet att lite b-vitamin kunde ha en sådan effekt.
Känner fortfarande ingenting och ingen PMS i närheten. Ska se om jag vågar ta och köpa ett test imorgon eller om jag väntar och testa tills på fredag då jag tar helg.
När är din mens beräknad till?
Samma här
Åh!! Du får uppdatera Är så nyfiken!!
Då är du två dagar före mig.
Ja, brukar få jätteont i brösten, mensvärk över en vecka innan mens, inte jätteroligt humör osvosv.. Haha
Brukar du ha pms?
va konstigt att bilden inte syns.
detta kort är från i morse
och detta är ifrån nu ikväll.. Detta gav utslag direkt.
Jag tror att jag skulle haft mensen igår men den är oregelbunden och min app på mobilen försvann när jag nollställde mobilen.
Hej, jag är tillbaka. Behövde en paus, eller eg tänkte jag skrota familjeliv helt, men jaja kunde inte hålla mig borta.
Ligger här med äl-smärtor, sån jag får när ägget verkligen släpper. Gör grymt ont. Tacksam för det eftersom jag inte haft nån tydlig värk senaste tre gångerna och blev orolig. Problemet är bara att sambon inte e hemma :( och imorgon ska jag jobba så känns ju som vi inte får fler chanser. Igen!! Varför blir det så gång på gång? Vi hade sex igår kväll, alltså 25h innan ägget släppte nu. Hoppas verkligen det räcker.
Bim 25/3.
Här var testet negativt tyvärr :(