Följas åt till ett plus!
Ja men exakt! Har 10 äl test me dubbla hormon indikator liggandes hemma i postlådan å väntar på mj på onsda :) då ska d börja testas :)
Ja men exakt! Har 10 äl test me dubbla hormon indikator liggandes hemma i postlådan å väntar på mj på onsda :) då ska d börja testas :)
Ah härligt!! Vi får köra på imorron å på månda å tisda.. Haha å får hoppas att dom rackarna överlever t 30.12
Va kul, håller tummarna! sku villa bli av me min förkylning nu så man orkar haha
Precis, samma här. Hoppas så innerligt men antar att d e på neg sidan ändå. Ja ha kurera me lite grogg å vin ikv m pappa haha men ska no dra i mj nå varmt :)
Eller hur. Sambon får int drick nå när han måst va på plats på jobb ifall att nå händer m maskin.. Men ja får ta destomer ist haha.. Absolut en glögg måst man no ta
God Jul på er! Enda ja önskar mj av tomten i år e ett fett + åt mj å alla som försöker!!!
Idag fick jag en väldigt ovälkommen julklapp... mensen kom i morse, inte så roligt. Men nya tag nästa gång och hoppas på det bästa!
God jul på er alla fina människor!
Åh spännande, hoppas på ett pluss för dig då!
Tack så mycket<3 fortfarande ingen mens i sikte och tempen ligger stadigt på 37.0 grader, brukar ligga på 36,5 grader.
Ska se om jag vågar testa mig :0
Kan egentligen inte hålla mig ^^, ska köpa test idag och hoppas på ett pluss :0 ville inte köpa ett test innan jag var säker på att mensen var sen. Jag hoppas verkligen :D
Hur går det för dig då?
Tack så mycket, självklart uppdaterar jag :D
Åh håller tummarna för dig då, när har du BIM?
Ja d vart ett litet glas rött t maten å en halv öl som ja å sambon dela på.
Ikväll e ja på julbord ombord på sambons jobb å blir här å myser till d.. Så då får man ta lite mer Natten som va fick han va hemma å mysa. Så måst hinna mysa imorron d blir å kliv av båten å invänta nästa å åka hem..
Ja ska testa äl så d sjunger om d fram t nyår