Följas åt till ett plus!
Lycka till med din graviditet vännen! <3
Funderar på att testa imorgon, då borde jag var typ bim -1 eller -2.
Är det bäst att testa på morgon el eftermiddag? Tänker att det kanske är mest koncentrerat på morgonen men hcg kanske hinner stiga till em?
Har inga förhoppningar, på riktigt, men min man fyller år imorgon så testar gärna då. Jag är 39 år så mina ägg har nog ruttnat typ.
Hej på er!
Har nu sträckläst denna tråd..
Jag hade äl den 26/11, kommer inte riktigt ihåg om mannen och jag myste till det den dagen eller innan.
Fyra dagar efter äl på kvällen när jag skulle kissa så var det ljusrosa flytning på pappret.
Har haft huvudvärk konstant sedan två veckor tillbaka, svettas och fryser om vartannat och sedan har jag kraftig smärta i ryggslutet.. Känns nästan som jag ska spy ibland, det kommer upp i halsen och vänder.
Testade igår med ett cb early men kunde inte läsa av något av det. Dock så hade jag igår 7 dagar kvar till bim..
Vill bara ha ett pluss på stickan någon gång, vill att det ska få vara våran tur att gå igenom det :)
Hade ÄL i lördags och nu ikväll har jag fått pyttelite blödning. Har aldrig haft blödning mellan mensen förut. Blir orolig. Vad kan det vara?