Följas åt till ett plus!
Tycker att det både låter och ser lovande ut :) Hoppas att du får plussa väldigt snart och att den lille vill stanna :)
Det hoppas vi med, denna barnlängtan är enorm och obeskrivlig <3 håller tummarna hårt för oss båda <3
Tycker att det både låter och ser lovande ut :) Hoppas att du får plussa väldigt snart och att den lille vill stanna :)
Godmorgon, imorse så kändes brösten lite mindre spända, men det fortsätter att dra i ljumskarna och strålar ner mot benet, illamående, öm i höfterna/ländryggen samt brännande känsla/molvärk till och från i magen. Dock så sjönk tempen idag till 36.7 grader. I för sig så var jag dum och tog aldrig den när jag vaknade vid 4:30 utan nu strax efter 6 :(
Dessutom så säger WomanLog att jag hade ÄL den 11/4 och BIM 23/4 medan fertility friend säger ÄL den 12/4 och BIM 25/4. Vet inte vilken jag ska utgå ifrån :(
Har BIM tidigast 23e april. Brösten spänns fortfarande, molvärk/brännande känsla i magen samt tempen ligger över coverline och illamåendet. Vågar inte hoppas och vet att det är säkrast att testa tidigast BIM dagen. Men undrar om det är möjligt att testa tre- fem dagar innan BIM och få ett pluss på stickan? ;0
Ja det är möjligt med ett tidigt-test. Gör det med morgonurin. Det är såklart bäst att vänta tills bim för de kan vara tvetydiga. Spännande!
Spännande det är. Jag skulle vänta tills måndag åtminstone (om du inte ska dricka alkohol i helgen) för att få ett mer säkert resultat. Men vågar du och inte ger upp hoppet och mår dåligt av ett negativt resultat så testa är ju bara att ta ett nytt test vid bim eller efter bim om inte mensen kommit annars.
Godmorgon, misstänker att mensen kom igår på ÄL+9 men tycker det låter så skumt att den helt plötsligt kom fyra dagar innan BIM :0 min svägerska tror att det var en nidblödning eller genombrottsblödning då det kom tidigare och det varken känns eller ser ut (ursäkta!) som att mensen kom. Däremot så dippade tempen, men jag får avvakta och se :(( någon som har varit med om detta?
Om det inte var så mycket och det inte fortsätter så kanske det kan vara en nidblödning.
Nu hittar jag inte såklart men har för mig att jag har läst någonstans att man kan få en tempdipp när ägget fäster och om det nu var nidblödning du hade så kan det ju stämma bra tillsammans. Hoppas att tempen går upp imorgon.
Hur går det för dig? Fått något besked än?
Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0
Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?
Inget jag känner igen själv med guuuu va spännande!! Du låter supergravid. Hoppas du får plus! Väntar med spänning.