Följas åt till ett plus!
Eftersom man räknar från sista mens
I fredags på BF+2 kom en liten flicka till oss :D 4235gram och 52cm lång! Värkarna drog igång redan natten mellan mån/tis så efter flera dygn med knappt någon sömn tog de hål på mitt vatten för att hjälpa till på traven och då drog allt igång och 12 timmar senare var hon ute :) Helt sjukt vilken kärlek det är! Hon är helt underbar <3 :D Nu ska vi mysa på i vår lilla bebisbubbla ett tag ;)
Hej på er! Vet inte ens om ni minns mig? Jag var med nån gång i trådstartens början. Till slut kändes det som de flesta plussat utom jag så jag lämnade tråden. Ville bara kika in och säga att jag fortsatt kämpa sedan dess och nu 1,5 år senare har jag äntligen fått mitt plus! Har varit en otroligt tuff resa, med mycket tårar och frustration men det är glömt och förlåtet nu. :)
Hoppas ni mår bra med era bebisar och ge inte upp ni som kämpar än!
Grattis! Vad roligt!
Min lille blir fyra månader snart.
Hur lång tid tog det för er att bli gravida?
Fem dagar till ägglossning. Men senaste testet talar för annat?? Eller?
Fy vad jobbigt! Men tur att det är värt det ändå!
Då har våra söner väldigt lika namn
Bortsett från illamående så var min graviditet bra. Födde med kejsarsnitt och det gick bra.
Jag får tyvärr inte bli gravid igen, annars hade jag nog gärna försökt skaffa en till!
Väldigt fina namn, Arian och Adrian, det håller jag absolut med om!
Heter du Yasemin på riktigt? (Du behöver inte svara). Mitt riktiga namn är Jasmine... Ville vara mer anonym i början när jag försökte bli gravid.
Lite roligt sammanträffande:)
Om jag blir gravid igen så innebär det stora risker, eftersom det upptäcktes vid kejsarsnittet, att min livmoder är defekt.
Sedan har jag också mått dåligt psykiskt efter Arians födelse, har haft mycket katastroftankar mm.
Har en depression i grunden.
Nu på kvällen fick jag en liten rosa blödning. Hade ägglossning för åtta dagar sen... :O Spännande!