• Stoltmoster

Följas åt till ett plus!

Hej hörni!

Jag är ganska ny här inne och skulle behöva lite rådgivning av någon som kanske har lite mer erfarenhet :)

Jag och min sambo har försök pricka in min ägglossning och jag tror vi lyckades ganska bra. Min temp har stigit och den håller sig uppe ganska bra.

Jag har mått väldigt illa, ont i kroppen, trött och haft små stick i nedre delen av magen.

Nu ikväll när jag gick på toaletten så fick jag en stor ljusrosa flytning på pappret när jag torkade mig. Jag har bim om 4 dagar. Har någon haft något liknande och vad har det blivit av det?

Förlåt för långt inlägg.

Tack på förhand :) ha det bra

• Stoltmoster
    ankmamma skrev 2019-10-01 12:48:42 följande:

Spännande! Hur har det utvecklat sig? :)

Jag har aldrig haft sådana symtom så tidigt, det enda jag känt är stickande känslan i tjejmagen och molvärk. Allt annat har kommit runt v5-6 :)

Har du tagit något test? är tempen fortfarande hög?

Mensen kom tyvärr i måndags..
  • Stoltmoster

Hej jag vet inte om detta är rätt forum.

Men innan min mens kom så hade jag väldigt ont i magen, molande värk och mycket illamående. Säkert i en och en halv vecka. Sen kom mensen och varade i 4-5 dagar vanligtvis har jag mens i 7 dagar.

Efter det har jag haft som brutal mensvärk hela dagarna men främst på morgonen. Det verkligen trycker i hela tjejmagen.

Någon som varit med om samma? Och vet vad det beror på?

Tack på förhand

• Stoltmoster

Är detta väldigt svagt eller spökstreck.. Hjälp bim om 4 dagar.

Svar på tråden Följas åt till ett plus!