• Flora86

Följas åt till ett plus!

Hej! Har nu läst tråden från början till slut under några dagar och det känns som att jag känner flera av er redan! Framförallt ni som är frekventa skrivare här inne!

Jag blev oplanerat gravid i somras men fick tyvärr missfall i vecka 9. Det är nu tre veckor sen och jag är säker på att jag hade ägglossning förra veckan.

Jag och min man sen 5 år hade inga planer på att skaffa ett gemensamt barn då jag har en 9-åring sen tidigare och han har en 12 och en 14-åring. Nu efter den oplanerade graviditeten och missfallet har vi dock ändrat oss och vill försöka. Jag är 33 och mannen är 42. Hade som sagt ägglossning förra veckan (har aldrig kört med test utan mer på känsla) och väntar nu på BIM den 10 oktober. Tänkte börja köra med test nästa cykel då jag inte tror jag blev gravid denna gång, men hoppas ju såklart!

Så, nu vet ni hela min historia ????

• Flora86

Är det någon här inne som har erfarenhet av nidblödning?
    igår Äl+8 hade jag som en ljusbrun/ljusröd flytning.
    Jag har varit så ouppmäksam de andra gångerna jag varit gravid men eftersom man försöker nu så blir man ju nitisk nästan och tok-kollar på pappret när man torkar sig.

Ni som har erfarenhet, hur många dagar efter Äl fick ni nid?

• Flora86
    Let it Rain skrev 2019-10-04 21:10:57 följande:

Jag har just plussat! Hoppas det går vägen denna gång, fick ju ett tidigt missfall i juni.

Grattis!!!
Svar på tråden Följas åt till ett plus!