• Hejsvensan

Följas åt till ett plus!

Hej allihopa! Hoppar in här då jag behöver lite pepp

Enligt min mens app ska ja ha mens idag men inye en skymt av mens!

Tog ett grav test i morse som visade svagt svagt plus eventuell spök... kan inte sova för de ända jag tänker på är morgondagen och att jag då kan testa igen!

Symtom jag haft som jag inte känner igen

Sjukt ömma bröstvårtor i ca en vecka (som kom ca en vecka efter äl)

Konstig smak i munnen mitt i måltiderna men inte alltid

Värk i tjejmagen utan någon skymt av mens

Bim 8/8 alltså idag...

• Hejsvensan
    Förstabarnet123 skrev 2019-08-09 13:23:00 följande:

Hur har det gått? :) :)

Tack som frågar, fortfarande ingen mens och fortfarande knappt synligt på test.. måste konsentrera mig enormt för o tyda sträck.

Har idag börjat känna metallsmak i munne oxå vid 2 tillfällen.

Ska nog köpa testa tidigt test för dom är mer könsliga och då borde man se tydligare ifall de e positivt

Vet att man ska testa med morgon urin men om jag vill testa nu i eftermiddag/kväll hur länge ska jag hålla mig för att de ska bli säkert resultat?

Så mycjet tankar och är rädd att jag bara inbillar mig med graviditeten men det är något som säger mig att det är en liten bäbis i magen o de gör mig lugn. hoppas min magkänsla har rätt
  • Hejsvensan

Vaknade nu vid 7... av regnet kan inte somna om och får inte heller kissa för behöver vänta tills sambon e vaken för lovade att vi skulle ta nästa test tillsammans men de e bara bra! Ju starkare kiss desto bättre!

Kan uppdatera er om att jag tog ett till vanligt rfsu test igår kväll men mitt kiss var då väldigt svagt och fixk oxå ett svagt sträck väldigt svagt men ändå där när sambon kollade som inte ens vet hur de ska se ut

Idag ska jag ta mrd testa tidigt för o vara helt säker eftersom dom e så känsliga borde de visa tydligt plus eller inte!

Kan tilllägga att inte en skymt av mens än så länge!

Bim 8/8

Tack så mycket allihoppa som tror på mig!! Behöver verkligen de!!!

• Hejsvensan

Ingenting visade testet i morse.... testade med cb testa tidigt

Men fortfarande ingen mens

Känner mig helt tom

Hur stor chans är det att man är låghormonare?

Åh blev så ledsen att det inte visade någonting, visseligen var mitt kiss inte så stark idag heller ganska genomskinligt men tycker ändå de borde gett utslag och de va så att ja va gravid...

• Hejsvensan

Så ser de ut blev sur och gick iväg som sagt o kom tillvaka 10 min senare så ser ja svagt streck
  • Hejsvensan

Hej fina ni! Fick som sagt svagt plus på clearblue testa tidigt i går, gjorde även ett mitt på dagen digitalt med veckor och de vidade ej gravid

Gjorde även ett digitalt med + - från clearblue i morse lägger in bild

Hade bim 8/8 alltså i torsdags och har fortfarande inte sett en endaste skymt av mens någonstans

Där emot har jag den här vecka haft som håll i magen ner till vänster nästan hela tiden

Kan de vara så att jag är gravid bara att det inte ger utslag än?! Men tycker ändå det borde synas vid de här laget...

• Hejsvensan

Hej tack fina för du svarar mig!

De syns ett blått sträck när de torkat, min kamera verkar inte vila få med de på bild... ser sträcket fortfarande även fast de gått flera dagar nu så de blåa sträcket är kvar kan försöka fota nör jag är hemma!

• Hejsvensan
    YaseminL skrev 2019-08-12 11:42:35 följande:

Tyvärr får många spök på dessa.. dessvärre ser jag inget streck på ditt test. Mitt streck på detta var svagt men ändå tillräckligt tydligt. Blev dessutom en blå rand när det hade torkat dagen efter. Tror att det förklarar ditt negativa gravtest på cb digitala också.. Om du ändå tror att du är gravid skulle jag rekommendera dig att ringa vc för ett blodprov för att se hcg.

På bilden borde man nu iallafall se strecket (samma test som innan) dock ser de völdigt smalt ut på bilden men är tjockare och blått i verkligeheten men det som syns på bilden är de starkaste av testet
  • Hejsvensan
    Förstabarnet123 skrev 2019-08-13 08:59:44 följande:

Håller tummarna för dig! :) Har tyvärr inte så stora erfarenheter av olika gravtester, så kan inte hjälpa så mycket där....men håller tummarna!

YaseminL skrev 2019-08-12 15:17:42 följande:

Hoppas för din skull!! Jag som jobbar på apotek rekommenderar främst cb digitala eller predictor early. Digitala ger aldrig spök utan svart på vitt och predictor early ger heller aldrig spök! Som sagt cb testa tidigt är skit. Men skulle inte vilja säga att ditt test är positivt. Men är du som sagt var osäker - kontakta vc för blodprov / bm för gravtest.

Kan uppdatera er med att jag fortfarande inte fått min mens...

Är inne på dag 37 på min mens cykel och har haft de senaste månaderna 30 28 och 32 börjsr bli riktigt frustrerande

Kommer ta ett nytt test på fredag ifall mensen fortfarande inte kommit. Ringde vårdcentralen igår men dom hänvisade mig vidare till bm ska försöka ta tag i o ringa dom i veckan
  • Hejsvensan

Tilllägger att humörsvängningarna är inte att leka med just nu...

Har äcen haft i över en vecka ont i magen som typ håll på vänstra sidan ibland höger oxå och nu har jag molnande värk till o från i tjejmagen

Har ålder inne för atg gå till ungdomsmotagning så kanske dit jag ska vända mig i första hand?

• Hejsvensan

Hej fina ni!

Uppdaterad att jag är nu på bim + 9 just nu...

Fortfarande ingen mens

Får ibland som mensvärk och är säker på att mensen kom men fortfarande ingenting...

Tog rfsu testa tidigit igår fredag men de va så blankt de kan bli

Suck!!

• Hejsvensan
    Let it Rain skrev 2019-08-17 10:31:40 följande:

Så konstigt! Har du haft koll på när ÄL var? (Menar alltså om du testat med stickor.)

Själv är jag på BIM-1 och har jättestarka symptom. Alla tester är dock negativa vilket jag ändå litar på. Så det måste vara stark PMS vilket jag aldrig haft annars.

Nej såklart just denna äl kollade jag aldrig med stickor...

Men hade äl flytningar minns jag iallafall!

Det är verkligen som att jag har mensvärk till och från men mensen kommer aldrig

Hoppet finns dock kvar tills de att mensen kommet
Svar på tråden Följas åt till ett plus!