• sanfo1

Följas åt till ett plus!

Hej!

Jag måste bara få höra era tankar och om ni har vart med om samma.

Jag slutade med Cerazette för ungefär 2 månader sen för vi bestämde oss för att öppna bebisfabriken.

Har inte haft någon mens men anar att jag har haft ägglossning (med tanke på flytningar osv)

Har haft ont i ryggen och det moler i magen.. Idag fick jag en helt brun flytning och undrar vad detta ska betyda? Haha.

Kan även tillägga att jag tog ett grav test som visa negativt idag innan den bruna flytningen.

Är det någon som har haft likande i tidig graviditet innan nu plussa?

Tacksam för svar!

Kram

• sanfo1

Hej,

Jag behöver eran hjälp och erfarenheter.

Så jobbigt just nu att inte veta något..

Idag är min mens 5 dagar sen (den här alltid kommit exakt samma dag som flo appen sagt) har haft mensvärk sen dagen innan förväntad mens men det kommer bara tjocka vita flytningar..

Iförrgår fick jag extremt ömma bröst, börjar få massa små finnar och tydligare blodådror på brösten.

Men negativa gravtest varje morgon..

Fattar ingenting och är så frustrerad..

Något som har vart med om samma? Är rädd att något är fel :(

• sanfo1
    Anatomy skrev 2018-10-11 18:55:46 följande:

Jag har haft svårt att få mer än svaga plus även några veckor efter BIM. Har du testat clearblue digital?

Tack för att du svarar! Jasså? Även en vecka efter?

Nej jag har ju inte gjort det, kändes slösamt när det är tokblankt på vanliga stickor haha. Men kanske ska köpa ett sånt.

Har den graviditeten gått bra i övrigt även om det ligger lågt med hcg i början?

Fick en till hos gynekologen imorgon så ska dit och kolla hur det ser ut.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!