Inlägg från: Syskonlängtan2019 |Visa alla inlägg
  • Syskonlängtan2019

Följas åt till ett plus!

Let it Rain skrev 2017-10-04 10:17:41 följande:

Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

Vi försöker också med barn nummer 2. Har försökt i snart två månader. Är 23 (i november) så jag är väl ganska mitt i den mest fertila åldern fortfarande. Hoppas på ett plus innan jul (men givetvis helst på en gång). Tycker det är roligt att få följa andra och glädjas åt andras gravidlycka! Och samtidigt få pepp och glädje från andra.
  • Syskonlängtan2019
    sanfo1 skrev 2018-10-10 17:17:45 följande:

Hej,

Jag behöver eran hjälp och erfarenheter.

Så jobbigt just nu att inte veta något..

Idag är min mens 5 dagar sen (den här alltid kommit exakt samma dag som flo appen sagt) har haft mensvärk sen dagen innan förväntad mens men det kommer bara tjocka vita flytningar..

Iförrgår fick jag extremt ömma bröst, börjar få massa små finnar och tydligare blodådror på brösten.

Men negativa gravtest varje morgon..

Fattar ingenting och är så frustrerad..

Något som har vart med om samma? Är rädd att något är fel :(

Min mens är 8 dagar sen. Fått negativa gravtest och har NOLL symptom. Funderar på vart mensen tagit vägen.. men å andra sidan har jag haft en stor inre stress och en del ångest senaste veckorna och inte ätit så mycket under dessa veckor.. vet inte om det är det som påverkat mensen så att den hoppade över?
Svar på tråden Följas åt till ett plus!