• MissJibs

Följas åt till ett plus!

Imorse testade jag me cb plus, vet ej på vilken dag jag e i min cykel egentligen men tror att jag e på bim-5. Testet va negativt så långt jag kunde se. 1 tim senare e ett tydligt streck där. Var inte länge sen som jag testade neg me just ett sånt test o d va verkligen blankt. D e fortfarande blankt.

Kan d testet jag tog på morgonen vara spökstreck eller kan d va så att jag faktisk e gravid?

• MissJibs
    Enmsik skrev 2018-09-15 22:49:23 följande:

Om det var utanför ?tidsramen? så ska man ju inte lita på det men mina erfarenheter av cb plus är få.. jag har lite undran om dessa också. Har min post ovanför din. Vet inte om det är spök eller inte men det kom inom tidsramen i alla fall. Men har alltid bara fått helt blankt på dessa förut.. knepigt det där. Kolla gärna på mig test om du ser nåt streck! :D

Jag ser helt klart ngt på ditt test. Mitt som jag sen tittade på 1 timme senare va starkare än så där.
  • MissJibs
    Enmsik skrev 2018-09-15 22:49:23 följande:

Om det var utanför ?tidsramen? så ska man ju inte lita på det men mina erfarenheter av cb plus är få.. jag har lite undran om dessa också. Har min post ovanför din. Vet inte om det är spök eller inte men det kom inom tidsramen i alla fall. Men har alltid bara fått helt blankt på dessa förut.. knepigt det där. Kolla gärna på mig test om du ser nåt streck! :D

Jag ser helt klart ngt på ditt test. Mitt som jag sen tittade på 1 timme senare va starkare än så där. Så man undrar ju lite.
Svar på tråden Följas åt till ett plus!