• JoWiAn

Följas åt till ett plus!

nist skrev 2018-06-04 22:28:35 följande:

Alltsååååååå blir tokig på mig själv, denna längtan och väntan.. 16 juni känns som en evighet bort. Försöker inbilla mig att "du kan aldrig bli gravid på första försöket" men hjärnan är kaos.

Varför blir man så här knäpp? :'D

Detta kunde varit jag som skrivit detta! ???? Bim 2 dagar efter dig! ????????

Är det också ert första försök?
  • JoWiAn
    nist skrev 2018-06-06 08:41:10 följande:

Åh va kul :D

Ja de är första försöket sååå nervös. Är de erat första med?

Ja vårt första försök. Har 2 barn sen innan 13 o 6 år. Men de har en annan pappa.

Tog du äl stickor? Eller koll ändå? Vi har kört oskyddat i 2 år (avbrutet). Så jag har stenkoll på min cykel. Har Mensapp o fyllt i hela tiden. Markerat dagarna kg känt ägglossnkng o alltid exakt 14 dagar efter har jag fått mens. Så i måndags hade jag ägglossning. Ont som fan så gick inte att missa.
  • JoWiAn
    Sisterofthesun skrev 2018-06-13 23:38:21 följande:

Ja, innan så tyckte jag att det va lite löjligt när folk testade sig hela tiden och för tidigt osv. Nu är jag själv en testmissbrukare utan dess like, verkligen nere i träsket nu ;) en dag tog jag ett test fast att jag hade mens (har ju ändå läst om folk som varit gravida trots mens) haha!

Haha! Känner igen det där
  • JoWiAn
    Sisterofthesun skrev 2018-06-15 17:19:13 följande:

Spännande! Håller självklart tummarna för ditt plus. Vet inte om du redan har skrivit det men frågar ändå. Har du några symptom?

Jag har som jag skrev haft stick i livmodern som nu är borta. Ovanligt mycket vita flytningar och nu precis för en liten stund sen så fick jag som mensvärk vid livmodern :) kram!

Mensvärk och är trött hela tiden. Annars känner jag mig som vanligt.
  • JoWiAn
    Plus skrev 2018-06-15 17:42:15 följande:

Är det vanligt med mensvärk även om man plussat?? Jag har värk och uppblåst mage samt jättemkt flytningar just nu. Är extremt nojjig att det kan bli missfall eller att jag bara inbillar mig att det är ett plus på stickan.

Ja det är jättevanligt tydligen. Jag har också

Mensvärk till o från. Haft 3 MF innan utan att ha mensvärk.

Annorlunda nu är att jag har mer som det drAr och ont på olika ställe. Som en klump i svanken för att se. Ha drag i ena äggstocken typ.
  • JoWiAn

[quote=78860938][quote-nick]Anonym (Tror ni?) skrev 2018-07-06 16:30:23 följande:[/quote-nick][/quote]

Tydligt plus!

Svar på tråden Följas åt till ett plus!