Följas åt till ett plus!
Någon som kan se om det är ett plus eller inte? Vill så gärna!
Yes jag ser! :) när är bim?
Hoppas att du ett starkare plus de kommande dagarna! Men önskar ett tidigt grattis!
Plussade för lite mer än en vecka tillbaka. Men fick missfall för två dagar sedan.
Hur ska man tänka? Orkar man igen?
Vad jobbigt och tråkigt, men i och med att det var så tidigt är det bara att vänta ut det och sörja det som inte blev om man känner för det. Säker på att det är ett missfall?
Jag tror att du orkar försöka igen när du får smälta det lite, för jag tror att viljan att få ett barn vinner över rädslan tillslut.
Jag fick missfall i vecka 8+1 första gången jag var gravid och vi valde att ta det som det kom efter det. Jag fick inte komma in för kontroll utan ombads vänta och ta ett nytt test om några veckor, så tror inte att du måste in på någon undersökning så tidigt.
För oss gick det fort att bli gravida igen, fick missfall i mitten av mars och blev gravid kring midsommar. Jag kan själv tycka att det gick lite för fort då jag inte hade hunnit sörja färdigt så jag sörjde vad vi förlorat samtidigt som jag var glad åt den nya graviditeten. Andra vill bli gravida fort igen för att komma över missfallet.
Försök att känna efter vad som känns rätt för er.
Förstår inte varför Äl testen visar pos är 1 vecka sen jag hade det..:/
Fick missfall i Maj. Hade äl igår och vi hade sex i förrigår samt två dagar innan. När kan man testa tror ni? Mensen har varit upp och ner och fram och tillbaka. Men är det om 14dgr typ? Svårt att veta när BIM är när mensen är så oregelbunden.
Jag testar 14 dagar efter då min gynläkare sagt det. Sist jag testade stod det på dag 14 gravid 1-2 veckor.
Jag har två. En född 2004 o den andra 2010
Så kan väl nästa säga att jag blir som förstföderska för varje gång. En lite sladdis den här fången oxå
Du då, har du några barn?
Ja, alltså det är lite komplicerat just nu.
Jag fick MF 6/6 o var då i v7. Enl appen jag har som jag för in min cykel i så är jag idag på BIM+5 men efter MF har ju inget kommit igång liksom. Tror jag hade äl flytningar 22-33/6. Men vet inte. Har inte haft någon mens. Vilket man inte behöver heller men detta gör att jag inte vet. Gjorde ett gravtest 23/6 men om det var äl 22-23 så är det ju inte konstigt om det var negativt vilket det var. Så avvaktar i alla fall en v till...
Du då?