Plus skrev 2018-06-10 11:54:29 följande:
Jag är lite smått förvirrad, kanske någon kan hjälpa mig?
Jag fick glad gubbe på CB test den 6 juni (vi har myst såklart) ;) Dagen efter var tempen 37.5, sen sjönk den till 37.3 i fredags, igår var den 37,7 och imorse var den 37.9 . Är detta normalt när man tempar?? Jag känner mig inte febrig, sovit de timmar jag behöver.. Dock så är jag sjukt trött ändå och har sovit längre än vad jag brukar.. Enligt app så ska jag ha mens om 6 dagar :S Vilket inte kan stämma tycker jag eftersom min ägglossning var för 4 dagar sen.. Jag vill bara hoppas att det har gått vägen denna gång. Har varit aktiv i 6 månader nu.
Det är ju för tidigt att känna symptom nu med, ägget kan inte ens ha fäst sig. Men molvärk finns och ont i svanken, dock kan det va pga annat. Denna eviga väntan!!
Hej, nu är det ju mycket info jag inte har, typ, hur lång brukar din cykel vara, kom ägglossning som beräknat, vad brukar din medeltemperatur ligga på m.m. men det är fullt normalt att få mens tio dagar efter ägglossning även om det är lite kort lutealfas. Och minns jag fel när jag säger att ägget fäster ett par dagar(ca 4) efter ägglossning? I mina öron så låter det som att du har plus att vänta. Jag hejar på dig! :)