• skontjejen

Följas åt till ett plus!

Hej! Jag är 21 år och jag och min kille har varit tillsammans i två år! En månad efter jag och han hade börjat träffas blev jag gravid och jag gjorde en medicinsk abort. Nu försöker vi på riktigt att bli gravida och har försökt lite till och från i ungefär 8 månader. Har fått höra att ifall man vill för mycket kan hjärnan låsa sig? Senaste ÄL körde vi i alla fall på duktigt hela helgen och jag till och med STOD PÅ HÄNDER (!??!vad gör man inte för en knodd??!) och beräknad mens är om tre dagar!!! Håller alla tummar både för mig själv och er andra ??

• skontjejen
    Snufflan skrev 2017-12-03 01:14:35 följande:

Är ingen expert men ser ut som plus. När testade du? Exakt på BIM?

Testade precis efter med clear blue och fick ett starkt och tydligt plus efter bara några sekunder!!! Hoppas nu att allt går som det ska!
  • skontjejen
    Saima17 skrev 2018-01-09 13:15:20 följande:

Å jo ko fattar ja å att man ska leva i nuet men oftast så e d att alla goda råd (ja vet att d e väl menat) kommer från er som redan har barn. D va allt sånt man fick höra när man va singel å från alla kompisar som int va singel. "din tid kommer no när d e meningen att du ska träffa nån" d e int d man vill höra når man vari sj i 8 år. Å helt ärligt.. när man ha längta efter barn i snart 10 år.. Så vill man heller inte höra liknande. Elakt å ego kan tyckas, Tyvärr, men så e d iaf för mj.. å nä ja vill int såra nån lr så men måst bara berätta hur ja känner å tänker

Hej Saima! Jag har inga barn men blev precis gravid utan hjälp efter 26 månader av kämpande. Jag hade previs gett upp och vi prickade in min ÄL för ?sista? gången innan vi skulle söka hjälp och PANG sa det. Nu är jag gravid i vecka 10. Jag förstår verkligen din frustration men försök (jag vet att det är näst intill omöjligt) att tänka på allt annat fint. Att du har en underbar kille du lever med som du VILL ha barn med, att du är fantastisk och att det går. Du har ju faktiskt försökt sedan Oktober bara och det är ju verkligen ingen tid! Låt det ta sin tid och deppa inte ihop, för jag lovar att det bara kommer smälla när du är glad och lycklig för då vill kroppen hellre samarbeta än när den mår dåligt och är ledsen. Kram
Svar på tråden Följas åt till ett plus!