• jooo

Följas åt till ett plus!

Hej här är en till som gjorde första syskonbakandet i helgen. stegribg på billiga tester o glad gubbe på cb torsdags och fredags. fick till de ons tors lör morgon och igår lååång väntan nu bara!

• jooo

äl + 5 här, väntar också med spänning! tiden går ju såå sakta. när ja va gravid med sonen kände jag äl + 10 att kroppen kändes konstig, lättretlig, frös trots september och hungrig som en gnu. äter aldrig frukost annars men började äta de på jobbet. en kollega tyckte ja skulle testa mig så hon reagerade på hungern, sagt i gjort plussade på bim dagen. spännande o se om de blir liknande symtom nästa plus !

• jooo

hmm jag hade äl för 10 dagar sen enligt testerna

upptäckte idag att ja hade blod näe ja torkade. aldrig hänt innan att de varit så kort mellan hmmm. o brukar få ljusbruna spottings innan mens o ha långa cyklar nu klarrött på en gång. undra om ja hade äl eller om de bara verkade som de. hmm

• jooo
    Sommaren12 skrev 2018-01-22 19:25:28 följande:

Det ser ut som ett plus på nedersta, den övre ser jag inget på. Är de tagna samtidigt?

de övre imorse (syns svagt men svårt o fånga bild) och de undre ikväll nyss.
  • jooo
    Sommaren12 skrev 2018-01-22 19:59:46 följande:

Då vågar jag säga grattis! :)

åh tack :) tog ett till på morgonen, tycker de är starkare! wooop

Svar på tråden Följas åt till ett plus!