• Ericsson93

Följas åt till ett plus!

ÄL + 10 idag. Tog dessa imorse och fick dessa svaga streck. Har höjt upp skärpan så man ser hur det ser ut i verkligheten. Tog efter jobbet ett clearblue digitalt efter jag hållt mig i 4 timmar, stod ej gravid. Vad tror ni? :)

• Ericsson93
    YaseminL skrev 2017-11-16 20:38:24 följande:

Kollade du på stickorna när du skulle kolla? (med andra ord: du väntade inte längre än vad du skulle med att få "svar"?) Ser ju ett tydligt streck, ta ett test imorgon med! 

Kollade på stickorna efter ca 5 min tror bilden är cirka 10 min efter.
  • Ericsson93

Hej! Det är så att jag tempar med natural cycles. Igår fick jag som bruna/blodiga flytningar. Lite blod på pappret. Behövde dock ej trosskydd eller tampong. Får ibland bruna flytningar innan mensen men den har ej kommit idag som den brukar göra inom några timmar efter dessa flytningar.

Visar även min tempkurva. Kan det varit nidblödning? :D

• Ericsson93
    Sommaren12 skrev 2017-12-14 10:05:55 följande:

Använder inte NC men är man gravid så ska väl tempen fortsätta vara förhöjd och det ser den väl ut att va eller? Verkar ju positivt i kombo med den lilla blödningen. När är bim?

Jag har en kort lutealfas. Så Bim imorgon :) är på äl + 10 idag
  • Ericsson93

Äl + 10

Tog ett babyplan testa tidigt och ett annat som användas på vårdcentral.

Fick redigera för att man ska se. Men i verkligheten ser man utan att behöva vrida eller så. Vad tror ni?

• Ericsson93
    Sommaren12 skrev 2018-01-12 09:21:03 följande:

Drömde en massa om barn och plus i natt så tog ett earlytest nu på morgonen. Tvärblankt haha! Så nu är det bara att vänta på mens och nästa äl!

Jag drömde med massa inatt att jag plussade. Så tog testen på morgonen (de som jag la upp tidigare) så hoppas detta är positivt :D
Svar på tråden Följas åt till ett plus!