• Kanskeigen

BIM november 2017

Idag BIM -6 och just idag känns alla symtom bortblåsta förutom kanske växlande humör... känner mig bara gammal och ofertil. Det känns länge till nästa vecka...

Vill såklart också säga stort Grattis till er som plussat!!

• Kanskeigen
    stila skrev 2017-11-20 22:15:28 följande:

Åh kram till dig. Det är väldigt få som känner symptom så tidigt, så ge inte upp!

Tack! Jag ger inte upp än!
  • Kanskeigen

BIM på söndag. Tog ett test idag som jag tyckte mig se svagt på men det kan lila gärna vara blankt. Hoppas väldigt mkt fortf men försöker också förberedda mig på negativt. Känns tungt nu redan.

• Kanskeigen

Plussade imorse så nu hoppas jag bara att det ska fortsätta gå bra. Jag kan knappt fatta det. Jag är snart fyllda 41 så jag kanske kan ge några av er härinne hopp. Stort lycka till till resten av er!!

• Kanskeigen
    TouchOfRed skrev 2017-11-27 19:34:20 följande:

Symptom?

Relativt mkt mensvärk så att jag tex vaknade av det i lördags. Sen började jag såklart må illa direkt efter plusset. Kände ingenting när ägget fäste vad jag märkte.
  • Kanskeigen
    molltroll0609 skrev 2017-11-29 06:41:06 följande:

Bokade en väldigt svåråtkomlig tid till privat gyn här i närheten igår, då vi är lite äldre och inte vet om allt är som det ska med ägg och sånt. Men tog ett test idag. Hoppsan. Heeelt oväntat, har haft mensvärk flera dagar och bara väntat. Nu är det bara att vänta och hoppas att det fortsätter på denna stig och att allt blir bra även med kub-test om vi skulle komma dit. Är över 39 år. Tiden till privat gyn behövs ju oavsett inte för det funkar ju uppenbarligen. Hoppas det ger hopp till ni andra som också är lite äldre. Är i chock. Lycka till ni underbara tjejer <3

Känner igen mig i mensvärken flera dagar, ålder och bilden

Stort grattis!
  • Kanskeigen
    molltroll0609 skrev 2017-11-29 06:41:06 följande:

Bokade en väldigt svåråtkomlig tid till privat gyn här i närheten igår, då vi är lite äldre och inte vet om allt är som det ska med ägg och sånt. Men tog ett test idag. Hoppsan. Heeelt oväntat, har haft mensvärk flera dagar och bara väntat. Nu är det bara att vänta och hoppas att det fortsätter på denna stig och att allt blir bra även med kub-test om vi skulle komma dit. Är över 39 år. Tiden till privat gyn behövs ju oavsett inte för det funkar ju uppenbarligen. Hoppas det ger hopp till ni andra som också är lite äldre. Är i chock. Lycka till ni underbara tjejer <3

Förresten välkommen till tråden: www.familjeliv.se/forum/thread/78170244-40-med-bf-sommaren-2018 om du inte hittat dit ännu. De är gravida 37år och uppåt som skrivit där.
Svar på tråden BIM november 2017