BIM november 2017
Hoppar in här. Fick mens igår på BIM-1. Går nu in i det 6:e försöket med barn nr 2. Har en son på 1 år 8 mdr. ÄL 12/11, BIM 26/11. Kommer köra med cb digital ÄL test.
Hoppar in här. Fick mens igår på BIM-1. Går nu in i det 6:e försöket med barn nr 2. Har en son på 1 år 8 mdr. ÄL 12/11, BIM 26/11. Kommer köra med cb digital ÄL test.
Skulle haft ÄL 12 nov men fick klara flytningar den 13 och en smiley på cb dig ÄL-test den 14, igår alltså. Vi myste kvällen den 13 samt igår kväll. Hoppas så innerligt att det tagit sig nu! Skulle haft Bim den 26/11 Men kanske blir det förskjutet nu till 28/11, eller vad tror ni? Jag tänker eftersom ÄL var 2 dagar sen? Har normalt 30 dagars cykel men kan ibland vara oregelbunden och pendla mellan 29-32.
God kväll tjejer! ??
Till skillnad från många andra här har jag ingen aning om exakt vilken dag jag haft ägglossning eller hur lång menscykel jag har.. men jag borde fått mens typ i måndags eller iaf början av den här veckan ????
Tog ett rfsu igår och ett cb early idag. Vad sägs?
BIM -6 idag. Är så sugen på att testa. Tror ni det är för tidigt med ett predictor early imorgon?
Testade med ett predictor early i morse men det var negativt. Men det är ju så tidigt oxå så än finns det hopp. Bim-5
Det är inte så många kvar här i novembertråden verkar det som?
Är ni några fler här med BIM snart?
Testade nu ikväll, och jag kan se en skugga! Har inte sett minsta tillstymmelse till streck tidigare men nu tycker jag mig verkligen ana en skugga! Herregud kan det vara sant?!
Testade med ett vanligt clearblue nyss (Bim -2). Det fungerade inte!! Grr! Det har hänt flera gånger för mig trots att jag följer instruktionerna... Man blir så irriterad. Lägger ut en massa pengar på ett test som ändå inte fungerar. Och nu måste jag väl vänta till imorgon med ett nytt test, eller tror ni det fungerar med att hålla sig i 4 timmar? Jag vill ju veta nuuuu.......
Är det bara jag som ser det här? Förstår ingenting, testat med ett tidigt test på 10mlu och det är helt blankt, men dessa på 25 mlu visar detta?! Och det är från samma urin!!
Mannen kom hem med ett cb early! :) Det ser ut att bli en augustibebis här!
Plussade imorse så nu hoppas jag bara att det ska fortsätta gå bra. Jag kan knappt fatta det. Jag är snart fyllda 41 så jag kanske kan ge några av er härinne hopp. Stort lycka till till resten av er!!
Plussade imorse så nu hoppas jag bara att det ska fortsätta gå bra. Jag kan knappt fatta det. Jag är snart fyllda 41 så jag kanske kan ge några av er härinne hopp. Stort lycka till till resten av er!!
Hej nu är det så att jag såg två sträck på graviditetstestet imorse. Och jag fick en chock pga av att jag var ute och festa i lördags och druckigt nocco flertal gånger! Min sista mens var den 13/10 men har inte plussat förens idag och inte kännt några symptom alls! Därför har jag bara tänkt att mensen strular! Men hur farligt e de med alkoholen och noccon? Är livrädd något har hänt! Är det e starkt ja att jag är gravid? Den röda stickan är ägglossningstest och den blåa graviditetstest. Tacksam för svar!
BIM idag. Fick Inte gravid på cb dig och nu på em har mensvärken börjat komma krypandes....så vi får ta nya tag nästa månad istället :/
Bokade en väldigt svåråtkomlig tid till privat gyn här i närheten igår, då vi är lite äldre och inte vet om allt är som det ska med ägg och sånt. Men tog ett test idag. Hoppsan. Heeelt oväntat, har haft mensvärk flera dagar och bara väntat. Nu är det bara att vänta och hoppas att det fortsätter på denna stig och att allt blir bra även med kub-test om vi skulle komma dit. Är över 39 år. Tiden till privat gyn behövs ju oavsett inte för det funkar ju uppenbarligen. Hoppas det ger hopp till ni andra som också är lite äldre. Är i chock. Lycka till ni underbara tjejer <3