• Hellan

BIM november 2017

Hänger på här jag också.

Jag 36, gubben 45. Har två söner en född 2007-06 och en 2010-10, nu hopas vi eller framför allt jag på en 3:a.

Det är 4:e försöket med ÄL typ den 25/10 och BIM typ 8/11, Jag är dock inte som en klocka så det är lite svårt att säga när det borde vara, men oftast är det ca 36 dagars cykel men det händer att den är betydligt längre. Så jag tempar för att försöka se när ÄL är, och kollar sekret för att försöka träffa rätt.

Har länge velat ha en till men gubben har vägrat ända till nu i sommar då han plötsligt var villig att kasta hattarna igen.

Är dock orolig för att det ska ta tid att träffa rätt, första grav fick vi jobba i 1år och 5 månader på å den visade sig vara ett utomkveds, efter det var det 3 månaders förbud och sen tog det sig direkt (4 mån after operationen), andra pojken kom till på första försöket, så hoppet var ju stort på att det skulle gå fort igen men så verkar det inte bli.

• Hellan

Trodde att jag skulle ha ÄL nu på lördag och BIM i november MEN kroppen verkar fått fnatt denna gång Beroende på hur jag ska tolka FF så kan det vara BIM idag eller på söndag, än ingen mens i alla fall. Känns jätte konstig med en så kort cykel helt plötsligt, FF förutspådde ÄL nu på lördag egentligen. Inga direkta symptom lätt illamående några gånger nu sista dagarna å gasig men gasig brukar jag vara innan mens, har dock käkat mycket mjöl sista tiden och de kan oxå påverka magen min. Oj lite ilsk är jag oxå sen några dagar tillbaka.

• Hellan
    Pusselbiten88 skrev 2017-10-25 21:13:28 följande:

Tar ni några vitaminer, folsyra eller nåt medan ni försöker?

Jag tänkte börja med ACO gravid imorgon då dom innehåller det mesta. =)

Jag käkar Apotekets Kvinna och Folsyra. Tänker att det är bra att ta extra även om jag käkar 200g grönsaker om dagen och varierad kost.
  • Hellan

Fick ju hoppa tillbaka till oktober tråden då jag hade ÄL betydligt tidigare än vanligt och ikväll kom mensen. Så Nu börjar 4 e försöket och den långa väntan på ÄL som borde bli runt den 23/11 och BIM typ 6/12 om nu kroppen hoppar tillbaka på den mest vanliga cykeln igen efter att spelat mig ett spratt denna gång. Lycka till till er som väntar på BIM. Hänger kvar här i väntan på en december tråd.

• Hellan
    Hellan skrev 2017-10-30 20:10:57 följande:

Fick ju hoppa tillbaka till oktober tråden då jag hade ÄL betydligt tidigare än vanligt och ikväll kom mensen. Så Nu börjar 4 e försöket och den långa väntan på ÄL som borde bli runt den 23/11 och BIM typ 6/12 om nu kroppen hoppar tillbaka på den mest vanliga cykeln igen efter att spelat mig ett spratt denna gång. Lycka till till er som väntar på BIM. Hänger kvar här i väntan på en december tråd.

Hoppsan 5:e försöket är det vi går in på.
  • Hellan
    Nyckelpiga2017 skrev 2017-10-30 20:18:03 följande:

Hoppas det blir femte gången gillt:)

Tack! Det hoppas jag med vore trevlig med ett pluss som tidig julklapp.
  • Hellan
    Pusselbiten88 skrev 2017-11-01 13:22:35 följande:

Jo men testet ni tyckte var positivt igår eller iförrigår med CB plus va inte spökstreck, ni hade rätt :) Lycka till allihopa, jag hänger kvar å stöttar :)

Åh grattis till plusset!
  • Hellan
    Strawberrybrud skrev 2017-11-04 06:29:26 följande:

Hallååå!!! Tog ett tidigt clearblue idag!!!

BIM-2, tog det nu på morgonen med 3 timmars urin.

Detta är väl inget spökstreck va???? Jag är så glad just nu!!!! Har inga som helat symptom så jag trodde VERKLIGEN att det skulle vara negativt !!

Ett stort grattis till graviditeten!
Svar på tråden BIM november 2017