Inlägg från: Jeanskillen |Visa alla inlägg
  • Jeanskillen

Hur ofta har ni sex?

Hej!

Jag är i ett förhållande sedan en tid tillbaka. Vi har nästan sex minst en gång varje dag i veckan. Jag kommer från ett förhållande där det inte var ofta alls. Hur ofta har ni sex. Känner ni att ert intresse blir bara större och större. Man vill tänja på gränser, göra saker som ni inte gjort tidigare?

• Svar på tråden Hur ofta har ni sex?
  • Jeanskillen
    Anonym (Par 40 o 47) skrev 2017-10-02 16:13:44 följande:

Vi är ett par som har varit tillsammans i tre år och vi har sex ca 5 dagar i veckan blir flera gånger om dagen på helgerna,och det är väldigt sällan det är vaniljsex oftas mer avancerat.

vad gör ni för avancerat? :)
  • Jeanskillen
    Anonym (Ofta) skrev 2017-10-02 16:26:45 följande:

Varje dag nästan och gärna fler ggr på helgerna.

Ni som har sex ofta, varierar ni er mkt när det gäller sexställningar?

ja vi testade rumpan nyligen 
  • Jeanskillen
    Cadencee skrev 2017-10-03 06:09:51 följande:

Ses mestadels bara på helgerna men flyttar ihop snart. Samlag har vi minst 1-2 gånger. Sen suger jag i regel av honom varje morgon och kväll, dock kommer han inte varje gång. Det är mer en mysgrej (väckning och nattning ;)) och jag älskar att se och höra hur han njuter och bara slappnar av, underbart!

O underbart vilken dröm att få den behandlingen varje dag. Brajobbat. Hoppas han slickar dig oft oxå.
  • Jeanskillen
    Anonym (Jennifer) skrev 2017-10-02 16:45:16 följande:

Kan tillägga att med ex nr 1 så var det 1-3 gånger om dagen vanligtvis.

Och med ex nr 2 1-2 gånger om ÅRET.

Nu räknar jag bara de jag bott tillsammans med.

Saknar du att det inte är lika ofta?
  • Jeanskillen
    Anonym (grönare) skrev 2017-10-03 12:48:16 följande:
    sedan en tid tillbaka?...ett år, två? Hur var det i början eller "sedan en tid" i det förra förhållandet? Försöker bara få lite perspektiv. Kan bli så skevt att jämföra äpplen och päron tänker jag. Kul ändå att det funkar bra för dig och er i det nya.
    I nit förra förhållande vågade vi inte vara så öppna med sex. Jag kan inte jämföra det denna gång då allt känns naturligt. Båda sa efter första månaden att undrar hur länge vi kan fortsätta så här ofta att ha sex. Nu har ett år gått och vi har nästan sex en gång om dagen och ibland flera. 
Svar på tråden Hur ofta har ni sex?