Euphoria85 skrev 2017-11-06 11:24:10 följande:
Skönt att läkaren iaf tog ett beslut och hoppas verkligen det hjälper och du kan få må bättre snart!!!!
Ja. Verkligen. Att den bag ringde ens tog det på allvar och pratade med läkare! Skönt. Hoppas bara dem vägt för och nackdelar och tagit rätt beslut nu, så inget börjar strula igen. För nu är jag nog resistent mot varenda antibiotika efter mina typ 7 kurer på snart 6 veckor.
Jag måste svara på alla inlägg en och en, kan inte liksom lägga till fler. Eller vet inte hur man gör, förstår att det blir många nya inlägg eftersom jag gärna svarar alla. Någon som vet hur man gör för att få med flera personers inlägg när man ska svara? Att bara skriva namnet gör tyvärr att jag glömmer vad jag svarar på. Virrpanna här!
Imorgon blir Edvin 6 veckor! Wow, redan.
Han ler och skrattar ofta. Skrattet har ju inte riktiga ljudet, men det är inte ett tyst leende bara. Det är så otroligt sött så att man fullkomligt smälter! Han har fått ett jäkla humör (vi som hade världens lugnaste och snällaste bebis i 2-3 veckor från att han föddes haha).
Han föddes tisdag den 26/9, och i Preglife appen har det alltid stått rätt antal dagar. Men nu plötsligt så räknar den att han blir en vecka äldre varje onsdag? Så idag är han 5veckor och 5 dagar ? Det är ju fel. Varför börjar den räkna fel?
Han ammar iallafall oftare IGEN. Men nu gör det ju inte ont op mig så vi bara njuter, trots att det ibland knappt hunnit gå en hel timma mellan. Tråkiga är att det blir svårare för mig att lämna honom skälv med pappa en stund, tex om jag åker och handlar. Det blir ju min enda stund utan barn. Dessutom
Gillar jag att handla, med Edvin går det lika bra. Meb vill fortfarande vara försiktig med bärandet efter snittet vilket blir mycket ner slit ned bilstol och matkassar!