Nu är Oktoberbarnen 2017 här
Minns jag fel eller har inte du två större barn också Trolltrio? Funderar över hur du lyckas sova till kl 9 i så fall Här är det i princip alltid någon av dem som är morgonpigg och väcker mig (fast jag försöker få de stora att bara väcka pappa ). Jag funderar också över det här med nattamning, men måste nog ladda lite innan jag tar tag i det. Har ingen koll på vilka tider och hur ofta J äter längre, det varierar och jag är för trött för att öppna ögonen och kolla på någon klocka.
Vad kul med nya ljud Musetti!
Här har J vägrat att bli matad i två dagar nu. Han gallskriker om jag mot förmodan skulle lyckas få in en sked. Han ska äta allt själv och han är inte i närheten av något pincettgrepp. Kokade broccoli och sötpotatis i bitar till middag, men han spottade ut och skulle bara äta spagetti. Långa spagettistrån som han mosade in med hela händerna och sen päronbitar till efterrätt som mest trillade ur munnen efter att han gnagt av dem. Pust.
Edvin sover nästan alltid 9-11 eller 9-10.30 ca på förmiddagarna och i detta härliga sommarväder vi har nu aå sitter jag mest på vår balkong som har sol hela långa dagarna, dricker kaffe, lyssnar på podd/musik eller liknande. Redan hunnit få lite färg.