Nu är Oktoberbarnen 2017 här
Linnnn: ja man underskattar dessa små allt för ofta. Rätt vad det är så går de väl ifrån oss. Haha.
Här är våren verkligen på ingång, idag vankas 22 grader varmt. Tackar och tar emot. Stora killen frågade ?får jag spela fotboll i T-shirt idag om jag blir varm?? Hans största önskan är att alltid (även vintertid..?) ha så lite kläder som möjligt. Måste va jobbigt tänker jag.
Edvin är svår att klä. Han är SÅ snorig också. Men inget annat. Inte hosta, feber, äter bra som alltid men snoret bara rinner. Speciellt på morgonen. Dessutom ?rosslar? det ordentligt när han tex ammar eller ligger på rygg osv. Han får ta pauser för näsan är väl för trång just nu. Försökt gw koksalt, han blir alldeles vansinnig tills kallsupen är över. Då skrattar han. Nässugen.. ner troligt att han blir av med ögat än att jag lyckas lirka in den där spetsen i näsan på honom. Han slåss som en vilde när jag försöker..
Men i detta väder lär väl body, byxor, strumpor och tunn mössa (om man ens behöver mössa i skugga/vagn) räcka gott och väl? Jag själv vill ju inte ha annat än tunn tröja och jeans.