Nu är Oktoberbarnen 2017 här
Just det! Mysigast just nu är att J börjat asgarva. Riktigt, långt och högt när t ex syrrorna gör grimaser. Skrattade så att tårarna rann på oss andra för någon dag sen.
Just det! Mysigast just nu är att J börjat asgarva. Riktigt, långt och högt när t ex syrrorna gör grimaser. Skrattade så att tårarna rann på oss andra för någon dag sen.
J fortsätter att hosta otäckt. Hoppas verkligen att det ska lätta snart, tänker att jag måste kontakta vc snart annars. Han är ju pigg och glad för det mesta, men det låter så skrälligt och han har svårt att hosta upp slemmet. Jag är också så trött, omöjligt att sova med en sjuk liten och mannen har varit bortrest, så igår fick min mamma rycka in. Mannen kom hem ikväll och konstaterade att J bara hostar var 5e minut eller så, vilket jag tycker är rätt ofta att bli väckt... (om jag nu hinner somna).
Kan bara instämma: fy för sjukdomar! Inatt tycker jag att J hostat lite mindre, så hoppas att det vänder nu. Hade satt idag som gräns för att ringa vc, men avvaktar och ser under dagen.
Jag har en dunoverall i stl 12-18 mån som J använt nu när det varit kallt
Hans overall är nästan för liten. Det känns så onödigt att köpa en overall som ska användas i 1 månad men det behövs ju. Hur har ni andra gjort? Vi har en tjock åkpåse.
Hur har du det i sjukstugan erijon? J är bättre även om han hostar lite än. Jag fick feber igen inatt, men nu är den borta. Har fortfarande en öm knöl i ena bröstet så beror nog på det. Nu vill jag vara frisk och ha friska barn!
Just det, vi har tack och lov klarat oss från sjukdom hittills, men nu har jag haft halsont i några dagar. Känns iofs näsan lyxigt när jag läser hur vissa här haft otur.
Åh vad jobb
Åh vad jobbigt erijon! Du får nog gå på allmäntillståndet. Orkar han vara glad något? Kissar? Hoppas han äter snart! Vilken oro! Förhoppningsvis hjälper det ändå att du ammar. J fick ju också influensa, men inte så illa som oss andra. Tänker på dig.
Vad skönt att höra att han äter och är med lite!
Skönt erijon! Förstår att du var orolig.