Nu är Oktoberbarnen 2017 här
Fått åka hem nu då allt är MYCKET bättre. Utseendemässigt och proverna. :) nu är vi hemma och myser i soffan! Äntligen.
Ledsen över att sambons tio dagar snart är över.. skulle ju vara bättre än såhär!
Återbesök på BB igen på söndag för att kolla magen och proverna. Fått antibiotika, två olika sorter att äta i fem respektive 7 dagar framåt. Så nu hejar jag på mig själv att bli bra!
Skulle han kunna få be om lov från jobbet att få vara hem någon extra dag med tanke på omständigheterna runt Om? Jag tänker att ni tar ut dubbeldagar.
Jag är feberfri och bröstet känns bra igen. Usch, det blev så tokigt där i söndagsnatt. Jag hade fått i mig gluten (vet inte hur) och blev rejält dålig, satt på toa och hade magkramper, illamående, svettningar ja allt som tyvärr kommer med det här... Så på måndagen låg jag bara i soffan med Charlie. Man blir rejält trött ett par dagar efteråt. Han åt och åt och på natten var brösten överfulla men han orkade bara tömma det vänstra och tyvärr har jag ingen pump. Så det stackars högra blev stockat. Note, köpa pump.